۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84618787
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندارگناوه: خدمات دولت سیزدهم همراه با امیدآفرینی به مردم بازگو شود

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: اگر چه مدت کوتاهی از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد اما باید ضمن امیدآفرینی و نشاط به آینده انقلاب اسلامی، خدمات صورت گرفته در دهه فجر برای مردم بازگو شود.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر این شهرستان  افزود:  رخدادهای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی توسط نویسندگان و  ناشران  اندیشمندان برای مردم بویژه نسل‌های آینده تبیین شود.

وی بیان کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیروزی حق بر باطل و مستضعفان عالم بر مستکبران و برافراشته شدن پرچم اسلام در بلندترین قله‌های خاورمیانه است و باید هرچه باشکوهتر گرامی داشته شود.

فرماندار گناوه گفت: کشور  در عرصه‌های مختلف با تکیه بر قدرت جوانان شجاع و متدین و انقلابی پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیری داشته است و باید به نحو شایسته برای مردم بازگو شود.

وی افزود: تشکیل کمیته‌ها و تعیین مسئولان آنها به معنای سلب مسئولیت اعضا کمیته‌ها نیست و ادارات و تمام دستگاه‌های زیرمجموعه موظف و ملزم به همکاری در برنامه‌ها هستند.

صفری بیان کرد: در اتاق مدیران دستگاه‌های اداری در ایام دهه فجر روی مردم باز باشد و دیدار مردمی بیشتر و آسان‌تر از ایام دیگر انجام شود.

وی گفت: تشکیل میز خدمت توسط ادارات در دهه فجر در دستور کار قرار گیرد و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در این ایام پاسخگوی هر چه بیشتر مردم باشند.

فرماندار گناوه اظهارداشت:  شورا و شهرداری موظف هستند، شهر را به طور شایسته در دهه مبارک فجر آذین بندی و همه ادارات  به نصب پرچم و شعارنوشته فرامین رهبرمعظم انقلاب و سخنان  شهدا متناسب با ایام دهه فجر اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: انقلاب اسلامی با ویژگی‌های منحصر به فرد، پدیده‌ای نوظهور در قرن بیستم و انقلابی آرمان گرا، اسلامی و بی نظیر است که تحت رهبری مدبرانه امامین انقلاب تحولی چشمگیر در جهان ایجاد کرده است.

ضرغام مردانی افزود: برخورداری از پشتوانه عظیم فلسفه، فقه و معارف شیعه، مردمی بودن، تحول بنیادین و همه جانبه اجتماعی و استواری در سایه فرهنگ و شهادت، رویکرد ارزشی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال، ۲۳ کمیته ستاد دهه فجر در شهرستان گناوه تشکیل و وظایف آنها مشخص شده است.

مردانی بیان کرد: فعالیت‌های ستاد، توسط کمیته ارزیابی استان بوشهر رصد می‌شود و در سطح شهرستان نیز کمیته ارزیابی ستاد دهه فجر در این زمینه اقدام خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت:  این مجموعه، آمادگی لازم برای همکاری در برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر را دارد.

اسکندر احمدی افزود: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در دبیرستان نمونه کوثر، نمایشگاه خط، آثار هنرهای دستی، جشنواره مسابقات فرهنگی هنری، قرآن، عترت و نماز، تجلیل از دانش آموزان برتر فرهنگی هنری و قرآنی، پیاده روی فرهنگیان بازنشسته، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز، مراسم شهادت امام هادی (ع)،دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش آموز و جشن تکلیف دانش آموزان از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر امسال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha