تیم‌های راه یافته به دور بعدی لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور معرفی شدند

شهرکرد - ایرنا - دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات دسته یک والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان کشور عصر روز چهارشنبه در شهرکرد به پایان رسید و تیم‌های کهکشان شیراز و نادره رمضانی بابل موفق شدند به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تیم‌های حاضر در گروه پنجم مسابقات دسته یک والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان کشور از روز شنبه ۲۵ دی، رقابت‌های خود را در دور برگشت به میزبانی شهرکرد آغاز کردند تا پس از برگزاری ۱۰ دیدار تکلیف ۲ تیم صعود کننده از این گروه به دور بعدی این مسابقات مشخص شود.

در پایان این رقابت‌ها بانوان والیبالیست عضو تیم کهکشان شیراز توانستند با کسب بیشترین امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه پنجم (E) به جمع ۱۶ تیم راه‌یافته به مرحله دوم رقابت‌های لیگ بپیوندند.

تیم نادره رمضانی بابل نیز که در دور رفت مرحله مقدماتی در بالای جدول جای گرفته بود در دور برگشت در شهرکرد در جایگاه دوم جدول ایستاد تا به همراه کهکشان شیراز خود را برای حضور در مرحله دوم مسابقات لیک دسته یک آماده کند.

در این گروه، علاوه بر کهکشان شیراز و نادره رمضانی بابل، تیم‌های طوبی زنجان، ترنم شهرکرد، آمادای همدان نیز برای کسب امتیاز صعود تلاش کردند.

بانوان والیبالیست شهرکردی پس از ۱۴ سال موفق به صعود به دور دوم رقابت‌های لیگ شدند

در حالی که دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات دسته یک والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان کشور در گروه پنجم در شهرکرد برگزار شد، دیگر نماینده والیبال بانوان استان در تربیت حیدریه و در گروه هشتم برای صعود به مرحله بعدی لیگ مقابل حریفان به میدان رفت.

بانوان والیبالیست چهارمحال و بختیاری با نام آوا شهرکرد و با مربیگری منیژه شفقت موفق شدند در این مرحله ۲ بازی را با پیروزی پشت سر بگذرند و با پذیرش یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله بعدی رقابت‌های لیگ دسته یک شوند.

از آخرین حضور بانوان والیبالیست استان در رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته یک بیش از ۱۴ سال می‌گذرد و تیم آوا شهرکرد توانست با کسب امتیازات مطلوب، بار دیگر نام چهارمحال و بختیاری را در فهرست ۱۶ تیم راه یافته مرحله دوم قرار دهد.

به گزارش ایرنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان دسته یک کشور در سال ۱۴۰۰ جام «سردار دل‌ها» از ۲۵ تا ۲۹ دی‌ با حضور ۳۳ تیم در هشت گروه برگزار شد که با پایان رفتن بازی‌های گروه پنجم در شهرکرد، ۱۶ تیم صعود کننده به دور دوم مشخص شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha