فرماندار: نظارت بر بازار کنگاور در ماه‌های پایانی سال تشدید می‌شود
عکس آرشیوی است

کرمانشاه – ایرنا - فرماندار کنگاور گفت: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت ها نظارت ها در ماه های پایانی سال تشدید و با متخلفان قاطعانه برخورد می شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، فرزاد الماسی در جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار که با دستور کار بررسی چگونگی هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با نظارت بر بازار برگزار شد، اظهار کرد: نظارت ها باید به گونه ای باشد که برای مردم ملموس و از افزایش قیمت ها خلاف بخشنامه مصوب جلوگیری شود.

فرماندار کنگاور خاطرنشان کرد: مدیران مربوطه لازم است با کمک از بازرسین بسیج حتما در دو ماه پایانی سال نظارت های خود را تشدید کرده و اجازه ندهند عده ای به هر دلیل و انگیزه ای در بازار اخلال ایجاد کرده و خودسرانه اقدام به افزایش قیمت ها کنند.

او ادامه داد: مسئله نظارت بر بازار نباید تنها به انتهای زنجیره تولید و توزیع یعنی خرده فروش ها محدود شود بلکه این نظارت باید از تولید شروع شود. 

وی افزود: تعزیرات حکومتی به جرایم مالی که بازدارندگی خود را از دست داده بسنده نکند و از این به بعد با همکاری دادستانی با اصنافی که تخلف مکرر داشته از طریق پلمپ کردن واحد صنفی و یا ابطال مجوز برخورد خواهد شد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha