۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 84620869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری جویبار معرفی شد

۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۴۹
کد خبر: 84620869
سرپرست فرمانداری جویبار معرفی شد

ساری - ایرنا - حرکت قطار جابه‌جایی در فرمانداری‌های مازندران با معرفی کمال رستمعلی به عنوان سرپرست فرمانداری جویبار به ایستگاه چهارم رسیده است.

به گزارش ایرنا ،  مراسم معارفه رسمتعلی عصر امروز پنجشنبه با حضور سیدمحمود حسینی پور استانداری مازندران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان برگزار شد و چهارمین نماینده سیاسی دولت دوازدهم در شهرستان های مازندران به صورت رسمی کارش را شروع کرد.

قطار تغییر در فرمانداری های مازندران هفته پیش با معرفی سیدعباس حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری آمل به حرکت درآمد. ایستگاه دوم این قطار شهرستان ساری بود که مراسم معارفه محمدعلی نوبخت به عنوان سرپرست آن دیروز چهارشنبه برگزار شد. بهشهر سومین ایستگاه بود که سکان فرمانداری آن به علی اصغر میرزایی از جوانان شناخته شده منطقه سپرده شد.

رستمعلی که قرعه چهارمین جا به جایی در فرمانداری های مازندران به نام او افتاد ، از فعالان سیاسی و فرهنگی جوان مازندران محسوب می شود که سابقه مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در دولت نهم و فرمانداری سوادکوه شمالی را در دولت دهم در کارنامه دارد. وی همچنین مدتی رییس دفتر مجمع نمایندگان مازندران بود.

سرپرست فرمانداری جویبار از نیروهای مجموعه وزارت کشور است که پیش از این در معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساری فعالیت داشت.

پیش از این علی اسد از مهر ماه سال ۹۷ سکان فرمانداری جویبار را در اختیار داشت.

استاندار مازندران در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری جویبار همچنین با اهداء لوح سپاس، از تلاش های اسد در دوره تصدی فرمانداری شهرستان جویبار قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha