۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84621702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روایتی از حضور سرزده استاندار خراسان جنوبی در خوسف

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی امروز به‌طور سرزده در نماز جمعه خوسف حضور یافت و ضمن اقامه نماز، ساعاتی را پای صحبت و بیان مشکلات مردم این دیار نشست.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی که همراه استاندار بوده، سفر سرزده جواد قناعت را این گونه روایت کرده است: استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز به‌صورت سرزده در نماز جمعه خوسف حضور یافت و ضمن اقامه نماز به امامت امام جمعه موقت شهر خوسف، ساعاتی را پای درد دل و بیان مشکلات مردم دیار گل‌های نرگس نشست.

محمود مقامی نوشت: این حضور سرزده در حالی بود که هیچ یک از مسئولان از آمدن استاندار باخبر نبودند و حتی فرماندار شهرستان خوسف، که دقایقی بعد از حضور دکتر قناعت در محل برگزاری نماز جمعه، متوجه جریان شد.

وی ادامه داد: امام جمعه موقت شهر خوسف ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به مقام عالی دولت در استان، از استاندار خواست دقایقی را برای مردم صحبت نمایند که آقای قناعت هم بین دو نماز به‌صورت کوتاه در سه بخش بین‌المللی (جایگاه ایران و جبهه مقاومت)، اقتصادی (شرایط و مشکلات موجود کشور و اهمیت معاهده شانگهای و ارتباط استراتژیک ایران با روسیه) و در نهایت رویکرد سفر به شهرستان‌ها را به‌صورت اجمالی بیان کرد.

به گفته مشاور و مدیر روابط روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار وعده داد که به‌زودی به همراه مدیران استانی به خوسف سفر خواهد کرد و البته به جهت رفع مشکلات و بررسی پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان، موارد را پیش از سفر با حضور مدیران و کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. وی به این نکته هم تاکید کرد که در مدت ۵۱ روز حضور در استان به چهار شهرستان سفر کرده است.

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی نوشت: گفت و گوی چهره به چهره با مردم و جوانان، پایان‌بخش برنامه حضور استاندار در شهر خوسف بود. سرمای شدید (زیر صفر) هم باعث نشد استاندار شنیدن صحبت‌های مردم را به وقت دیگری موکول کند و خیلی با حوصله برای شنیدن صحبت‌های یک به یک جوانان و مردم وقت گذاشت. آخر کار هم گفت؛ "اگر کاری هست، باز هم در خدمت شما هستیم".

بنابر این روایت در لحظه خداحافظی با مردم، پسر نوجوانی دسته‌ای از گل‌های نرگس زیبای خوسف را به استاندار خراسان جنوبی هدیه داد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان خوسف در ۳۶ کیلومتری بیرجند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha