مرحله دوم چهار بانده کردن جاده دهلران - اندیمشک بزودی اجرایی می شود

ایلام - ایرنا - نماینده دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: بزودی عملیات اجرایی مرحله دوم پروژه چهاربانده کردن مسیر شهرستان دهلران به اندیمشک در استان خزستان توسط قرار گاه خاتم اجرایی می شود.

بهزاد علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از پیگیری ها برای چهاربانده کردن ۲۸ کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک توسط قرارگاه خاتم خبر داد و اظهار داشت: پیمانکار در حال تجهیز کارگاه بوده و این پروژه بزودی کلنگ زنی  می شود.

وی با اشاره به پرتردد بودن مسیر دهلران - اندیمشک - مهران و نامطلوب بودن راه ها در این شهرستان و بروز تصادفات افزود: چهار بانده شدن مسیر دهلران به اندیمشک از مطالبات مردم است و حذف نقاط حادثه خیز در مسیر دهلران به مهران در چندین نقطه شامل کارخانه گچ، حد فاصل سنگر نادر تا پل بیشه دراز و پاسگاه نصریان نیز در دستور کار قرار دارند.

نماینده مردم دهلران حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عملیات اجرایی ۱۲ کیلومتر از این مسیر در قالب مرحله اول اجرایی شده است.

علیزاده با اشاره به روند احداث جاده چمسرخ و اینکه این پروژه از مطالبات مردم است، یادآور شد: با گذشت ۱۸ سال از آغاز عملیات این پروژه پیشرفت آن تنها ۲۰ درصد بوده و وضعیت مناسب ندارد و برای اعمال ماده ۵۶ آن پیگیری کرده ایم.

وی تاکید کرد: این پروژه دارای مجوز ماده ۳۲ برنامه چهارم است که معادل ماده ۲۳ و از پروژه های ملی است، بدنبال اخذ ماده ۵۶ برای ادامه اجرای آن هستیم ، بانک توسعه تعاون با تخصیص یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به این پروژه موافقت کرده و تلاش می کنیم مابقی اعتبار هم از طریق بانک رفاه کارگران که زیرمجموعه وزارت رفاه است، تامین شود و شاهد رهایی این پروژه از بلاتکلیفی باشیم.

وی یادآور شد: از این مسیر ۶۰ کیلومتری تاکنون عملیات اجرایی ۲۰ کیلومتر آن اجرا و ۴۰ کیلومتر دیگر همچنان باقی مانده است که امیدواریم با توجه به رایزنی ها و پیگیری ها این مهم به سرانجام برسد و بخش زرین آباد و سراب میمه از بن بست خارج شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha