۲۴ فقره پرونده گران‌فروشی برای واحدهای صنفی متخلف میاندوآب  تشکیل شد

مهاباد- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: در راستای بازدید بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی از فروشگاه‌های این شهرستان، ۲۴ فقره پرونده گران‌فروشی و عدم درج قیمت کالا برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شد.

ع‍لی دیانتی‌ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تعداد پرونده در بازدید از ۳۶۳ واحد تشکیل شده، اظهار داشت: این بازدیدها در راستای اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و واگذاری مسوولیت نظارت بر تأمین کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این پرونده‌ها جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: هدف از تشدید نظارت‌ها، تامین کالاهای مورد نیاز مردم، ایجاد آرامش و ثبات نسبی در بازار و تعادل در قیمت کالاها و جلوگیری گران‌فروشی است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به توزیع ۷۷ تن انواع کالاهای اساسی در میاندوآب به منظور تنظیم بازار بیان کرد: این کالاها شامل ۵۵ تن برنج، ۱۵ تن مرغ و هفت تن روغن به نرخ دولتی است.

دیانتی گفت: همچنین ۹۲ تن برنج، ۵۰ تن قند، ۳۱ تن شکر و ۶ تن تخم مرغ نیز در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

میاندوآب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha