۳ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84623119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان کردستانی با بلیت نیم‌بها به سینما می روند

سنندج-‌ ایرنا- رییس حوزه هنری کردستان گفت: به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه(س)، روز زن و مادر بلیت سینماهای استان امروز یکشنبه برای بانوان به صورت نیم بها عرضه می‌شود.

به گزارش ایرنا، امین مرادی شامگاه شنبه در نشست مجازی با خبرنگاران اظهار داشت: بر این اساس تمام سینماهای متعلق به حوزه هنری شامل پردیس سینمایی بهمن سنندج، مهر سقز و آزادی بیجار یکشنبه سوم بهمن برای تمامی بانوان به صورت نیم بهاء  اکران فیلم خواهند داشت.

وی به فیلم های در حال اکران اشاره کرد و گفت: هم اکنون در۶ سالن پردیس سینمایی بهمن سنندج ۱۲ فیلم از جمله پرده نقره ای، آتابای، صحنه زنی، گشت۳، بی همه چیز، گربه سیاه، شهر گربه ها، دینامیت، اتومبیل، عطر شیرین عطر تلخ، ازدواج جنجالی و آپاچی در حال اکران است.

رییس حوزه هنری کردستان یادآور شد: در سه سالن پردیس سینمایی سقز نیز ۹ فیلم و در سه سالن پردیس سینمایی آزادی بیجار پنج فیلم در حال اکران است که علاقه مندان می توانند برای رزرو اینترنتی فیلم های در حال اکران با مراجعه به سایت گیشه ۷ به آدرس https://gisheh۷.ir نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: سراسر تاریخ مملو از صفحاتی است که در متن و نهان آن سرشار از موفقیت‌هایی است که بخش عمده‌ای از آن مرهون تلاش، صبر، بردباری و تربیتی است که از دامان پر از مهر و محبت ‌زنانی است که مادرانه عشق و محبت خود را نثار کرده‌اند تا فردایی بهتر را برای جهان به ارمغان آورند.

مرادی افزود: قدردانی از مقام شامخ مادر در هر روزی شاید امکان‌پذیر نمی‌شد مگر در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) که لقب ام ابیها را از جانب آخرین فرستاده خداوند حضرت ختمی مرتبت محمد المصطفی(ص) کسب کرد.

پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن سینمایی، گالری، کلاس های آموزشی، کافی شاپ و دیگر فضاهای جانبی با امکان پخش دالبی و سیستم های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سنندج ۷۵۹ صندلی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha