۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84623831
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: بزرگداشت شهدا شناساندن آنها به نسل‌های آینده است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: برگزاری بزرگداشت شهدا فرصت مغتنمی است تا با قدردانی از شهیدان، سیره و روش آنها را به نسل فعلی و آینده منتقل کنیم تا انقلاب با قوت به راهش ادامه دهد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، «علیرضا قاسمی فرزاد» در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران، امیران،فرماندهان و هشت هزار شهید استان افزود:  بدون پشتوانه ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی نمی‌تواند به اهدافش دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید منش، اعتقادات و راه ایثارگران، آزادگان و شهدا را به نسل‌های آینده معرفی و تسری دهیم خاطرنشان کرد: نظام ستم‌شاهی مسیر جامعه را به فلاکت و بدبختی رقم زده بود اما امام راحل با قیام و انقلاب خود، این نظام پوسیده و منحط را نابود و سعادت و خوشبختی را برای مردم ایران ریل‌گذاری کرد. 

استاندار همدان تصریح کرد: دشمنان انقلاب، وقتی دیدند از همه جا شکست خورده‌اند، جنگ هشت ساله را با همراهی صدام ملعون، بر ملت ایران تحمیل کردند. 

قاسمی‌فرزاد افزود: رزمندگان ما در دفاع مقدس، در راه اعتلای بهترین ارزش‌ها یعنی آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی جنگیدند و بی‌شک، با مجاهدت‌های رزمندگان، نجات و صلاح ملت ایران ممکن شد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب با درایت تمام توانست با یک ریل‌گذاری صحیح و درست، کشور و ملت را به سوی رستگاری و سعادت رهنمون کند. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه کنگره بزرگداشت هشت هزار شهید استان، باید در شان و تراز استان و شهدای همدان باشد گفت: وظیفه دینی ما، ارج گذاشتن و یاد کردن از قهرمانان و سلحشوران جامعه است. 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت هشت هزار شهید همدان گفت: با هماهنگی‌های مجموعه دست‌اندرکار کنگره، تمان توان را در نکوداشت و بزرگداشت شهدا به کار خواهیم گرفت چراکه  برگزاری کنگره یک اقدام فرهنگی موثر در راه اعتلای جامعه است که با بهترین شیوه انجام خواهد شد. 

استان همدان بیش از هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha