۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84624645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۴ خانواده نیازمند کردستانی دهه فجر امسال صاحبخانه می شوند

سنندج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۶۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان به بهره برداری رسیده و تحویل خانوارها می شود.

به گزارش ایرنا، رضا طوسی روز دوشنبه در کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: کمبته همیاری  به مناسبت دهه مبارک فجر با مسوولیت کمیته امداد و عضویت ۱۴ سازمان در سطح کشوری، استانی و شهرستانی تشکیل می شود و هدف آن فراهم سازی زمینه بهره گیری هر چه بیشتر محرومان و نیازمندان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاه های دولتی و غیر دولتی است.

وی افزود: از طریق اعضای این کمیته برنامه های ویژه ای در زمینه ارائه خدمات به نیازمندان به ویژه در سطح روستاها و مناطق محروم این استان برای ایام دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام دهه فجر ۶۴ واحد مسکن تحویل مددجویان زیرپوشش می‌شود، گفت: اهدای ۱۹۳ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج،  ارائه ۲ هزار و ۱۰۰مورد خدمات بهداشتی درمانی و پرداخت ۲۳۰ فقره وام کارگشایی از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر امسال است.

وی با بیان اینکه همچنین۱۱۰  فقره تسهیلات اشتغال از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان به مددجویان پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: برپایی میز خدمت، دیدار با خانواده های مددجو و پرداخت کمک‌های موردی از دیگر برنامه‌های این نهاد به مناسبت دهه فجر امسال است.

در حال حاضر ۱۵۳ هزار نفر در کردستان زیرپوشش کمیته‌امداد امام(ره)  قرار دارند که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha