نماینده مجلس: بازگشایی مرز کوزه‌رش مطالبه مهم مردم سلماس است

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات مربوط به بازگشایی بازارچه مرزی "کوزه رش" بین ایران و ترکیه در این شهرستان، از مطالبات اصلی مردم منطقه است.

یعقوب رضازاده روز چهارشنبه در جمع مردم روستای چهریق شهرستان سلماس که با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: این شهرستان بیش از ۹۲ کیلومتر با ترکیه مرز مشترک دارد که بهره مندی از این ظرفیت می‌تواند مشکلات بیکاری در منطقه را ریشه کن کند.

وی خواستار مطرح شدن بازگشایی بازارچه مرزی "کوزه رش" در سفر رییس جمهوری ترکیه به ایران شد.

​​​​​​ نماینده مردم سلماس در خانه ملت با قدردانی از اتصال روستاهای مناطق محروم به شبکه گاز سراسری، بیان کرد: امیدواریم مشکلات مربوط به جاده‌های روستایی سلماس نیز به طور جد پیگیری شود.

رضازاده با بیان‌ اینکه بیش از ۵۱ روستا در بخش کوهسار شهرستان سلماس فاقد آب شرب هستند، گفت: اهالی این منطقه آب شرب مورد نیاز خود را از برف‌ها تامین می‌کند که امیدواریم این مشکل نیز در اسرع وقت حل شود.

وی تاکید کرد: عملکرد و سخت کوشی استاندار آذربایجان‌غربی نمونه بارزی از روحیه خدمت رسانی و توجه به مناطق محروم و مرزی در دولت مردمی است.

وی بیان کرد: استاندار ولایی و سخت کوش آذربایجان‌غربی، استان را متحول و همه مدیران را برای خدمت به مردم بسیج کرده است‌.

استاندار آذربایجان غربی امروز /چهارشنبه/ میهمان مردم شهرستان سلماس است؛ سلماس پس از سردشت و چالدران سومین مقصد سفر استانی معتمدیان به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha