فرماندار: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در تکاب ستودنی است

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار توسط کمیته امداد امام‌خمینی (ره) اقدامی ماندگار و قابل‌ تقدیر است.

امیر ستوده‌فر روز چهارشنبه در دیدار با زنان سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد با گرامی‌داشت هفته زن افزود: پشتکار و عزم راسخ بانوان سرپرست خانوار برای اداره بهتر زندگی و تربیت فرزندان و سایر فعالیت‌های اجتماعی با وجود مشکلات فراوان قابل تحسین است.

وی بیان کرد: کمیته امداد تکاب با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی نقش مهم و موثری در توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و خودکفایی آنان ایفا می‌کند.

فرماندار تکاب ادامه‌داد: توانمندسازی و خودکفایی زنان سرپرست خانوار یکی از ده‌ها خدمات برجسته کمیته امداد در منطقه و از مهم‌ترین برنامه‌های محرومیت زدایی این نهاد مقدس در تکاب به‌شمار می‌رود.

ستوده فر اظهارداشت: برنامه‌های خودکفایی و توانمندسازی کمیته امداد امام(ره) برای زنان سرپرست خانوار موجب تحصیل و اشتغال مناسب فرزندان آنان و نیز بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش کمیته‌امداد شده است.

وی اضافه‌کرد: بانوان مددکار کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه حمایت و رسیدگی به خانوادهای تحت پوشش و تحقق اقدامات مربوط به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تلاش های فراوان و موثری دارند.

رییس کمیته‌امداد تکاب نیز در این دیدار گفت: چهارهزار و ۱۹ خانوار در این شهرستان تحت پوشش این نهاد هستند که از این تعداد یک‌هزار و ۶۷۳ خانواده توسط زنان سرپرستی می‌شوند.

یوسف صدیقی افزود: همچنین تاکنون ۱۲۰ زن سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد با استفاده از تسهیلات طرح خودکفایی امداد، توانمند شده‌اند.

فرماندار تکاب به‌مناسبت ایام میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، در منزل ۲ بانوی سرپرست خانوار مددجوی کمیته‌امداد حضوریافت و از این بانوان توانمند تجلیل و قدردانی کرد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha