قائم‌مقام آستان قدس رضوی: تقویت بنیان خانواده راهکار مقابله با جنگ نرم است

مشهد- ایرنا- قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر در قالب جنگ نرم، کانون خانواده را مورد تهاجم فرهنگی قرار داده‌اند تا بنیان خانواده را متزلزل و جامعه را به فروپاشی و نابودی بکشانند، در چنین شرایطی تقویت بنیاد خانواده راهکار مقابله با جنگ نرم است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری آستان قدس رضوی، مالک رحمتی در همایش بانوان شاغل در آستان قدس رضوی افزود: زندگانی بابرکت حضرت زهرا(س) در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی برای محبان اهل‌بیت(ع) یک الگو و کلاس درس است، چرا که حضرت فاطمه (س) علاوه بر همسرداری و تربیت فرزند، مشغول به دفاع از ولایت و امامت، دفاع از ارزش‌های اسلامی بودند.

وی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌ اجتماعی، توجه مادران شاغل به نقش مادری و همسری در کنار فعالیت‌های اجتماعی را ضروری دانست.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: تولیت این آستان در سیاست‌های کلان ابلاغی نسبت به توجه و بها دادن به نیروی انسانی تاکید ویژه دارد و بر همین اساس ما به نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه نگاه می‌کنیم و خوشبختانه در مرحله جدید انتصاب مدیران در این آستان مقدس نیز، به ظرفیت نیروی انسانی درون سازمانی توجه ویژه ای شده است.

رحمتی در ادامه به جایگاه مهم خدمت در آستان قدس رضوی اشاره و اظهار کرد: بانوان شاغل در آستان قدس رضوی در حقیقت در دستگاه امامت مشغول به کار هستند و همانند سایر ادارات و سازمان‌ها صرفاً کارمند نیستند، بلکه دیدگاه اعتقادی و ارزشی آن‌ها حاکم بر نیت مادی‌شان است.

وی ادامه داد: کارمند دستگاه امامت باید نسبت به سایر کارمندان متواضع‌تر، مؤمن‌تر، صبورتر، کارآمدتر و الگو باشد، بر همین اساس لازم است بانوان شاغل در آستان قدس رضوی و به‌طور کلی همه آن‌هایی که توفیق خدمت در این آستان را دارند، این معیارها و اصول را فراموش نکنند و از سوی دیگر مراقب منیت‌ها و خودبرتر بینی‌ها نیز باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha