۷۷ مصوبه در راستای توسعه و محرومیت زدایی از سلماس به تصویب رسید

ارومیه- ایرنا- ۷۷ مصوبه در پایان سفر یک‌روزه استاندار آذربایجان غربی و در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان برای توسعه و محرومیت زدایی شهرستان سلماس به بهره برداری رسید.

استاندار آذربایجان غربی بامداد پنجشنبه در پایان جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: از این تعداد، ۷۲ مصوبه عمرانی و زیر ساختی است که اغلب طرح‌های مدیریت شهری، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، آموزشی و حوزه ارتباطات را شامل می‌شود.

محمدصادق معتمدیان افزود: پنج مصوبه نیز در حوزه اقتصادی به تصویب اعضا رسید که طبق برنامه ریزی انجام شده، نتیجه بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه تیم مدیریتی استانداری آذربایجان‌غربی هفته گذشته به صورت میدانی در شهرستان سلماس حضور داشته و پس از شناسایی مطالبات و انتظارات مردم، اقدام به بررسی کارشناسی و ارزیابی داده‌ها با حضور معاونان کرده است، ادامه داد: بازدید از شهرک‌ صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سلماس دستاوردهای مهمی داشت که در آینده‌ای نه چندان دور به وضوح قابل لمس خواهد بود.

وی بیان کرد: طی تماسی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان شهرک‌های صنعتی کشور داشتیم، مقرر شد تا برای آماده کردن منطقه ویژه اقتصادی سلماس جهت جذب سرمایه گذاری، اقدامات مشارکتی با شهردار سلماس آغاز شود.

استاندار آذربایجان غربی هدف از سفرهای شهرستانی را دیدار بدون واسطه با مردم و اشرافیت به مشکلات استانی عنوان کرد و افزود: بازدیدهای میدانی ‌مدیران جهت اطلاع از مشکلات مردم و خدمات رسانی به آنان الزامی است.

معتمدیان گفت: حضور مدیران در بین مردم جهت فرو ریختن دیوارهای بی اعتمادی خود ساخته، ضروری است.

سلماس، پس از چالدران و سردشت، سومین مقصد سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha