۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84628326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش‌ها از عصر پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری ضعیف می‌شود

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف و باران در بسیاری از نقاط این استان گفت: این بارش‌ها از بعدازظهر پنجشنبه ضعیف می‌شود و در ساعات اولیه صبح جمعه احتمال بارش خفیف برف در کوهرنگ وجود دارد.

معصومه نوروزی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش‌های ناشی از سامانه بارشی فعال در استان تاکنون در شهرکرد ۸.۱ میلیمتر باران، بروجن ۵.۷ میلمتر، لردگان ۳.۶ میلیمتر، اردل ۸.۴ میلیمتر فارسان ۹.۱ میلیمتر، سامان ۷.۳ میلیمتر، بن ۷.۳ میلیمتر، سوشجان ۱۱.۱ میلیمتر، فرخشهر ۴.۴ میلیمتر، مالخلیفه ۲۰.۲ میلیمتر، بلداجی ۶.۱ میلیمتر، آلونی ۴.۱ میلیمتر و دوآب صمصامی ۱۲.۸ میلیمتر بارش به همراه داشته است.

وی افزود: همچنین این سامانه بارشی در کوهرنگ ۲۴.۷ میلیمتر باران و ۱۰ سانتی‌متر برف جدید به همراه داشته که مجموع ارتفاع برف در این ایستگاه به ۵۰ سانتی‌متر رسیده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای صبح جمعه گاهی وزش باد شدید و در ساعات اولیه احتمال مه صبحگاهی و کاهش دید انتظار می‌رود.

نوروزی به وضعیت دمای مناطق استان نیز اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود دما از شامگاه پنجشنبه در استان کاهش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مناطقی از ناغان، کوهرنگ، بروجن و بن بارش برف و در سایر نقاط استان بارش باران گزارش می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha