تظاهرات حمایت از ملت مظلوم یمن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تظاهرات حمایت از ملت مظلوم و مقاوم یمن همزمان با سراسر کشور فردا (جمعه) در این استان برگزار می شود. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری تظاهرات سراسری همبستگی با ملت مظلوم و مقاوم یمن در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: زمان برگزاری این تظاهرات در استان و دیگر نقاط کشور پس از اقامه نماز سیاسی، عبادی جمعه است. 

وی افزود: این تظاهرات در شهرها و مراکز بخش های کهگیلویه و بویراحمد که نماز جمعه در آنها اقامه می شود، برگزار خواهد شد. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ائمه جمعه کشور و این استان نیز در خطبه های آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه فردا در مورد اهمیت و ضرورت حمایت از ملت مظلوم و مقاوم یمن مطالبی را بیان می کنند. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: مسیر این تظاهرات در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مصلای امام خمینی (ره) تا مسجد صاحب الزمان (عج) است. 

وی ابراز داشت: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد برای حضور گسترده قشرهای مختلف مردم استان در این تظاهرات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم را انجام دهند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالهاست که آل سعود و امارات با حمایت آمریکا و رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی جنایت های وحشیانه و غیرانسانی متعددی را علیه ملت مظلوم و مقاوم یمن مرتکب می شوند. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: روزهای اخیر نیز حمله های موشکی مکرر آل سعود و امارات به مناطق مسکونی و مراکز آموزشی یمن موجب شهادت و مجروحیت تعداد زیادی از مردم و به ویژه زنان و کودکان بی دفاع این کشور اسلامی شده است. 

وی افزود: مشاهده این جنایت ها قلب هر انسان آزادیخواهی را در دنیا جریحه دار می کند حال آنکه مجامع بین المللی و برخی کشورهای اسلامی سکوت کرده اند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نکته و مسأله شرم آور آن است که مجامع بین المللی علاوه بر محکوم نکردن این جنایت ها از آل سعود و امارات به عنوان متجاوزان به یمن حمایت می کنند و خود را نیز مدعی طرفداری از حقوق بشر می دانند.  

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: حمایت دروغین استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار از حقوق بشر یک ابزار برای سلطه گری آنان در دنیا و به ویژه علیه کشورها و ملت های مسلمان است. 

وی ابراز داشت: کشورهای اسلامی باید در حمایت از ملت مظلوم و مقاوم یمن و محکومیت جنایت های وحشیانه و غیرانسانی آل سعود و امارات علیه آنان جلودار، پیشگام و پیشقدم باشند اما تاکنون هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند.  

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنایت های آل سعود و امارات در یمن شبیه جنایت های وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین است. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: آل سعود منشأ اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه در جهان اسلام بوده و خادم و نوکر حلقه به گوش آمریکا و رژیم صهیونیستی است. 

وی افزود: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام حمایت و پشتیبانی از کشورها و ملت های مظلوم وظیفه هر مسلمانی است و نباید در این زمینه از هیچ تلاش و اقدامی دریغ کنند. 

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: قشرهای مختلف مردم انقلابی و ظلم ستیز کهگیلویه و بویراحمد فردا (جمعه) و همزمان با ملت ایران با حضور گسترده در این تظاهرات خشم، نفرت و انزجار شدید قلبی خود از جنایت های وحشیانه و غیرانسانی آل سعود و امارات علیه ملت مظلوم و مقاوم یمن را نشان می دهند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha