۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84628508
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رییس سازمان زندان‌ها: اشتغال حداکثری زندانیان پیگیری می‌شود

سبزوار- ایرنا- رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: توسعه حداکثری اشتغال زندانیان مورد توجه این سازمان قرار گرفته که البته سرعت بخشی به این موضوع نیازمند تامین زیرساختهای لازم است.

غلامعلی محمدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از اداره زندان سبزوار گفت: توسعه اشتغال در زندان ها به عنوان محور برنامه های اصلاحی و تربیتی به طور جدی پیگیری می شود و تاکنون در این زمینه اقدمات موثری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از موانع توسعه اشتغال حداکثری زندانیان در شهرستان سبزوار، قدیمی بودن و فضای ناکافی ساختمان زندان این شهر است.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: به منظور رفع مشکل زندان سبزوار علاوه بر تلاش برای کاهش جمعیت کیفری آن، از مدیرکل زندان های خراسان رضوی خواسته شده مشکل احداث زندان این شهرستان برطرف شود.

محمدی در ادامه از کارگاه اشتغال مددجویان زندان سبزوار، اندرزگاه نسوان، کتابخانه، سالن ملاقات، قرنطینه و اتاق بهداشت و درمان و  فروشگاه زندان بازدید و به برخی سوالات و درخواست های مددجویان پاسخ داد.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به همراه معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه صبح امروز پنجشنبه با سفر به شهرستان سبزوار با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

بررسی مسایل و مشکلات قضایی و حقوقی شهرستان سبزوار و شرکت در نشست شورای اداری  این شهرستان و بازدید از زندان سبزوار از برنامه های این مسوولان قضایی در این شهر بود.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha