۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 2837
کد خبر: 84629531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فوتسال برتر بانوان/ شکست سنگین پویندگان شیراز مقابل بوتا پارس تهران
دیدار تیم های پویندگان شیراز و بوتا پارس تهران در سالن شهید ابوالفتحی شیراز

شیراز-ایرنا- تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در رقابت های فوتسال برتر بانوان مقابل تیم بوتا پارس تهران شکست سنگینی متحمل شد.

به گزارش خبرنگارایرنا، این بازی که از هفته سیزدهم  و گروه یک این رقابت ها جمعه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه پُر گل ۱۰ بر یک مغلوب حریف خود که در رده دوم جدول جای دارد، شد.

تیم پویندگان که از بازیکنان جوان سود می برد در این بازی نتوانست حریف تیم خوب و مدعی بوتا پارس  شود و در نهایت دروازه شیرازی ها گلباران شد.

 فاطمه ایمانی برای پویندگان شیراز گلزنی کرد و برای تیم بوتا پارس  هم مهسا نظری، فاطمه ارژنگی ۲ گل زدند،نسرین قمی و ندا نوردی زننده سه گل بودند.

شاهکار کردیم که  به مرحله حذفی رفتیم   

فوتسال برتر بانوان/ شکست سنگین پویندگان شیراز مقابل بوتا پارس تهران
سرمربی تیم پویندگان شیراز : شاهکار کردیم که به مرحله حذفی رفتیم 

سرمربی تیم پویندگان صنعت فجر با بیان اینکه با بازیکنان جوان و کم تجربه ای که داشتیم، گفت: شاهکار کردیم که به عنوان تیم چهارم از گروه یک به مرحله حذفی رفتیم.

نجمه برزگر پس از بازی درمصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: برابر بوتا پارس تیم دوم جدول تنها ۲ بازیکن باتجربه داشتیم ضمن اینکه اکثر بازیکنان ما برای اولین سال بود که در لیگ برتر بازی می کردند و انتظاری نمی توان داشت هر چندکار خاصی انجام دادند که به مرحله بعد صعود کردند.     

وی اضافه کرد: تنها یک بازی از مرحله گروهی با تیم مس کرمان داریم که تاثیری در صعود ما ندارد زیرا صعودمان قطعی شده است.

سرمربی تیم پویندگان گفت: در مرحله حذفی باید به مصاف تیم پیکان صدرنشین گروه دوم برویم که کار بسیار سختی داریم اما همانگونه که گفتم صعود به این مرحله شاهکاری بود که بازیکنان ما کردند و از همه آنها سپاسگزارم.

همچنین در این هفته تیم پارس آرا شیراز دیگر نماینده فارس قرار بود با تیم نصر فردیس کرج بازی کند که این دیدار به تعویق افتاد.

در رقابت های فوتسال برتر بانوان ۱۴ تیم در ۲ گروه شرکت دارند که در پایان مرحله گروهی از هرگروه چهار تیم راهی مرحله پلی آف می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha