۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 2058
کد خبر: 84630694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان رضوی تشکیل شد

مشهد- ایرنا- کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان رضوی با هدف پوشش خبری و اطلاع رسانی مناسب برنامه های این دهه و بازتاب عملکرد دستگاههای مختلف اجرایی تشکیل شد.

قائم مقام صدا و سیمای خراسان رضوی در این نشست که روز شنبه با شرکت نماینده‌های رسانه های گروهی و دستگاههای متولی فرهنگی استان برگزار شد گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب اسلامی را به بهترین نحو برای افکار عمومی و اقشار مختلف جامعه بازتاب دهیم.

علیرضا ابوترابی افزود: باید با حذف کاستی های گذشته در اطلاع رسانی موجب امیدآفرینی بیشتر در جامعه باشیم، از انجام کارهای کلیشه ای و تکراری پرهیز کنیم و با در نظر گرفتن سلایق گروههای مختلف جامعه، کار نو و خلاقانه در پوشش رویدادها و انعکاس اخبار انجام دهیم.

وی ادامه داد: باید انتظارات مخاطب های گوناگون در زمینه های مختلف را برآورده کنیم، به بیان دستاوردها و همچنین برخی اصول محقق نشده توجه داشته باشیم، نقدهای منصفانه را به خوبی مد نظر قرار دهیم و در تولیدات رسانه ای با زبان تاثیرگذار و استفاده از خلاقیت به ارتقای اعتماد و امید آفرینی جامعه کمک کنیم.

در این نشست نمایندگان رسانه های گروهی ، سپاه امام رضا (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تشریح برنامه های پیش‌بینی شده برای ایام الله دهه فجر نسبت به اجرای هماهنگ این برنامه ها به تبادل نظر و رایزنی پرداختند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha