عضو شورای شهر: روند اجرای پروژه‌های زودبازده در شهرداری مشهد کند است

مشهد- ایرنا- رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به رغم توجه جدی شورای ششم نسبت به پروژه‌های زودبازده، برخی از مدیران در بدنه شهرداری دغدغه چندانی برای این پروژه‌ها ندارند.

مجید دبیریان روز شنبه در کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی مشهد، افزود: با توجه به اهمیت تسریع در فرآیند رسیدگی و پرداختن به پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه در محلات هدف بازآفرینی، اطلاعات اولیه بیش از ۸۰ پروژه‌ زودبازده نهایی شده تا ملاک عمل شهرداری باشد.
وی خاطرنشان کرد: متولی هر کدام از پروژه‌های تعریف شده در پهنه‌های حاشیه شهر و محلات هدف بازآفرینی، می‌تواند یکی از کارشناسان همان منطقه باشد تا پیگیری آن به شکل بهتر و منسجم‌تری انجام شود.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: باز کردن اعتبارات پروژه‌های مذکور طی فرآیندی که از سوی شورای شهر تعریف شده، باید تحقق یابد و این مهم را در قالب دستوری ویژه از شهردار مطالبه خواهیم کرد.
رییس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: در حدود یک ماه اخیر، ۲۱۰ میلیارد تومان پروژه نهایی شده اما پس از آن، اتفاق خاص دیگری را شاهد نبوده‌ایم و با روند کنونی، تمامی پروژه‌های بیش از ۶۵۰ میلیون تومان درگیر بروکراسی‌های اداری خواهند شد.
سیدابراهیم علیزاده افزود: با توجه به اینکه فرآیند برگزاری مناقصه حدود ۲ ماه زمان می‌برد، شورای شهر انتظار داشت تا پروژه‌های زودبازده ثبت شده در اسفندماه تعیین تکلیف شود ولی این مهم با شرایط کنونی محقق نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha