۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰
کد خبر: 84630902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی در پاساژ ملت شیراز مهار شد

۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰
کد خبر: 84630902
آتش سوزی در پاساژ ملت شیراز مهار شد

شیراز-ایرنا-رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه آتش نشانی شیراز ، آتش سوزی مغازه طلا فروشی در پاساژ ملت خیابان مشیر فاطمی این شهر مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

محمدهادی قانع روز شنبه در این باره با اشاره تماس مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام آتش سوزی در یک پاساژ،گفت: ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز زنگ ایستگاه‌های ۲ و ۱۱را به صدا درآورد و آتش نشانان به سمت خیابان مشیر فاطمی و پاساژ ملت حرکت کردند.
وی ادامه داد: با رسیدن تیم‌های امداد و نجات بعد از سه دقیقه به محل حادثه مشاهده شده که یک مغازه طلا فروشی در طبقه همکف از قسمت بالکن دچار آتش سوزی شده و دود ناشی از آتش سوزی فضای اطراف را در بر گرفته است.
وی اضافه کرد: آتش نشانان با توجه به حساسیت محل به چند گروه تقسیم شدند، گروه اول پس از قطع برق و گاز ساختمان، مشغول مهار آتش شده و گروه دوم همزمان با تهویه دود محل با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به جستجو در داخل پاساژ پرداختند و تعداد زیادی از شهروندان را سالم خارج و به محل ایمن منتقل کردند.
قانع در ادامه توضیح داد: با عکس العمل به موقع آتش نشانان آتش سوزی قبل از سرایت به فضای مجاور مهار شد و از بروز خسارات جبران ناپذیر جلوگیری به عمل آمد.
وی اظهار داشت: با توجه به سازه ساختمان و سرعت انتقال آتش در این پاساژ در صورت گسترش احتمال وقوع حادثه‌ای خطرناک و غیر قابل جبران وجود داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha