۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 84631355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ میلیارد ریال برای بهسازی شبکه برق ۱۱ روستای سلماس اختصاص یافت

ارومیه- ایرنا - مدیر شرکت توزیع نیروی برق سلماس گفت: ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی شبکه برق ۱۱ روستای شهرستان سلماس موردنیاز است که ۶ میلیارد آن در سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان توسط سازمان برنامه و بودجه اختصاص یافته و مابقی از محل اعتبارات داخلی شرکت برق تامین می شود.

اسماعیل عبداللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اصلاح و جابجایی هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار قوی هوایی، نصب ۲۵ پایه تیر برق، اصلاح و جابجایی ۲ دستگاه پست هوایی و نصب یک‌هزار دستگاه چراغ از جمله فعالیت‌های انجام شده در این روستاهاست که به اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: جابجایی و مقاوم‌ سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تامین برق متقاضیان جدید انشعاب از دیگر اقدامات این شرکت در این روستاهاست.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق سلماس با بیان اینکه برق محور توسعه است، افزود: توجه ویژه مسوولان به تخصیص اعتبارات تامین برق روستاها و همچنین رفع مشکلات احتمالی در حوزه‌های تامین، می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه پایدار شود.

سلماس در شمال آذربایجان غربی بوده و  ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

استاندار آذربایجان غربی چهارشنبه هفته گذشته به سلماس سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha