هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال طرح آبی طی دهه فجر در آذربایجان غربی افتتاح می شود

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه فجر امسال، هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال پروژه توسعه خدمات بخش آب در نقاط مختلف شهری و روستایی استان به بهره برداری خواهد رسید.

لطیف خوش سیرت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رفع کمبود آب شرب شهرهای بوکان و پیرانشهر، منطقه استقلال شهر مهاباد، تامین فشار و کمبود آب شرب زمین های توحید، تامین آب شرب مسکن مهر طرزیلو و خطوط رفت و برگشت مخزن عباس آباد در شهر ارومیه از طرح‌های  آماده بهره‌برداری در آذربایجان غربی است.

وی اضافه کرد: توجه به مناطق روستایی و اجرای طرح های محرومیت زدایی از مهمترین برنامه های ماست که در این خصوص نیز طرح هایی در ایام الله دهه فجر امسال آماده بهره برداری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: تامین آب آشامیدنی روستاهای بریسو در شهرستان سردشت، روستاهای عزت آباد، کورابلاغ و دانابلاغ شهرستان شوط، روستاهای ملحم و ینگجه شهرستان سلماس، طرح تامین آب به منطقه پلدشت و مجتمع ۷ روستایی نازک علیا و تامین آب آشامیدنی روستاهای باراجوق، صالح آباد، مجتمع صالح آباد ارومیه و روستاهای  ذمه، الک آباد و حیدرآباد شهرستان اشنویه از جمله طرح های در آستانه افتتاح در دهه فجر امسال به شمار می روند.

خوش سیرت گفت: با اجرای این طرح ها بیش از ۳۵۸ هزارنفر از مزایای آن در نقاط مختلف آذربایجان‌غربی بهره مند خواهند شد.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود ۸۰ درصد جمعیت روستایی آذربایجان غربی از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha