۱۹۱ طرح در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد

شهرکرد-ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت دهه فجر امسال ۱۹۱ طرح در این استان آماده بهره‌برداری شد.

علی حیدری گوجانی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای این طرح‌ها ۹۶۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان اعتبار از محل بودجه‌های دولتی ملی، استانی و داخلی، آورده بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و منابع دیگر هزینه شده است.
وی افزود: کاربری طرح‌های قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال در زمینه‌های گردشگری، آموزشی، صنعتی، دامپروری، زیرساخت، مسکونی، کشاورزی، فضای اداری، ورزشی، بهداشتی و درمانی، خدماتی و تجهیزات است.
حیدری تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم برای ۶۶۲ نفر در استان فراهم شد.
وی یادآور شد: از مجموع این طرح‌ها ۱۲ طرح در شهرستان اردل، ۲۳ طرح در شهرستان بروجن، ۱۲ طرح در شهرستان بن، ۱۰ طرح در شهرستان خانمیرزا، ۱۲ طرح در شهرستان سامان، ۴۳ طرح در شهرستان شهرکرد، ۱۵ طرح در شهرستان فارسان، ۱۱ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۱۵ طرح در شهرستان کیار، ۲۸ طرح در شهرستان لردگان و ۱۰ طرح در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:
همزمان با دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۶۴ طرح جدید با یک‌هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان اعتبار در استان آغاز خواهد شد.
وی گفت: کاربری این طرح‌ها در زمینه‌های آموزشی، زیرساخت، فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی و مسکونی است.
حیدری تاکید کرد: اشتغال پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها در دوران اجرا سه هزار و ۴۷ نفر خواهد بود.
وی افزود: از مجموع این طرح‌ها عملیات اجرایی ۶ طرح در شهرستان اردل، ۶ طرح در شهرستان بروجن، پنج طرح در شهرستان بن، یک طرح در شهرستان خانمیرزا، سه طرح در شهرستان سامان، ۹ طرح در شهرستان شهرکرد، یک طرح در شهرستان فارسان، ۱۵ طرح در شهرستان کوهرنگ، پنج طرح در شهرستان کیار، هفت طرح در شهرستان لردگان و ۶ طرح در سراسر استان آغاز خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طرح‌های قابل افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی استان در دهه فجر امسال مختص ۲۲ دستگاه اجرایی، شرکت‌های خدمات‌رسان، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و شهرداری‌ها است.
وی یادآور شد: در مدت فعالیت دولت سیزدهم ۱۱۳ طرح با ۳۲۵ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان در هفته دولت سال‌جاری به بهره‌برداری رسید.
حیدری اظهار داشت: در هفته دولت امسال همچنین عملیات اجرایی ۳۰ طرح با ۲۳۹ میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان در این استان آغاز شد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha