۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84632011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ برنامه ورزشی در سقز برگزار می‌شود

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶
کد خبر: 84632011
۴۰ برنامه ورزشی در سقز برگزار می‌شود

سنندج- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: ۴۰ برنامه ورزشی توسط هیات های این اداره و تعدادی از ادارات شهرستان، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می شود.

فرزاد خاکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری مسابقه بوکس نوجوانان و جوانان انتخابی تیم ملی، مسابقه کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی استان کردستان، فوتسال جام فجر و افتتاح چمن مصنوعی شهر صاحب و خانه ورزش روستای قبغلو از جمله برنامه های شاخص ورزشی است که در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مسابقه کونگ فو انتخابی تیم منتخب شهرستان سقز، مسابقه فوتبال لیگ مناطق زیرگروه دسته سوم کشور، فوتسال روستایی، فوتبال دستی و تنیس روی میز ویژه جانبازان و معلولان، بدمینتون و بسکتبال چندجانبه، دارت، تنیس روی میز و طناب کشی ناشنوایان از دیگر برنامه هایی خواهد بود که در این ایام برگزار می شود.

خاکی یادآور شد: برخی از این برنامه ها به همت دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش و بهزیستی و در سالن های ورزشی ادارات و یا مدارس در سطح درون دانشگاهی، آموزشگاهی و شهرستانی برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و بعد از ۲ سال کرونا محافل ورزشی در حال تکاپوی مجدد است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha