۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۰۱
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84632141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن از هر فرصتی برای نفوذ بهره‌برداری می‌کند

سنندج- ایرنا- مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: دشمنان از هر فرصتی در کوچکترین لایه‌های نظام برای نفوذ در کشور بهره‌برداری می‌کنند که باید ملت ایران آگاه و هوشیار باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سعید عسگری روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه ضمن تبریک به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی اظهار داشت: رسالت اصلی روحانیون به عنوان پرچم داران نظام اسلامی آگاه سازی جامعه از اهداف و برنامه های دشمن است.

وی اضافه کرد: ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی و نقشه‌های دشمنان برای انقلاب اسلامی است که باید ضمن بیان خدمات، کاستی ها و مشکلات نیز عنوان شود و مطالبه‌گر باشیم.

حجت اسلام عسگری افزود: دشمن برای منحرف کردن نسل جوان به شیوه های مختلف از طریق فضای مجازی و حقیقی برنامه و نقشه هایی دارد.

وی ادامه داد: ماموستایان در خطبه ها، مجالس و محافل عمومی به آنچه که در مذهب امام شافعی است بپردازند و ماموستایان در خصوص جهاد تبین و مذهب امام شافعی تلاش بیشتری داشته باشند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: بحث معیشت ماموستایان در حال پیگیری است و اقداماتی در حال انجام است که امیدوارم این پیگیریها نتیجه رضایت بخشی به دنبال داشته باشد.

فرماندار شهرستان بانه نیز با اشاره به اینکه حضور همه ماموستایان در مرکز بزرگ اسلامی باعث رفع مشکلات می شود، اظهار داشت: مرکز بزرگ اسلامی متعلق به همه ماموستایان است و باید تعامل و همکاری این مجموعه دینی ارزشمند روز به روز بیشتر شود.

اسماعیل رستم پور با بیان اینکه ماموستایان دینی محور اصلی اتحاد و همدلی هستند و در ایجاد امنیت پایدار جامعه نقش بسزایی دارند، افزود: موستایان دینی نقش گسترده‌ای در جامعه بویژه در ثبات فرهنگ اسلامی دارند که در شهرستان بانه ماموستایان به خوبی نقش خود را در جامعه ایفا می کنند و از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار هستند.

دشمن از هر فرصتی برای نفوذ بهره‌برداری می‌کند

در این مراسم از زحمات ماموستا عابد نقیبی رییس پیشین مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه تقدیر شد و ماموستا رئوف کدخدایی به عنوان رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه معرفی شد. ماموستا کدخدایی از کارمندان مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه بود.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha