۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۱۴
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 84632160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کرمان به کشف ۷۸۱ کیلو تریاک انجامید

کرمان-ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۸۱ کیلو تریاک، توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در عملیات تکاوران پلیس خبر داد .

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه افزود: تکاوران یگان ۱۱۶ کهنوج در جنوب استان با انجام چندین روز کار اطلاعاتی شبانه روزی از حمل محموله سنگین مواد مخدر به صورت مسلحانه به مرکز کشور مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران این یگان با همکاری یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت در شهرستان رودبارجنوب اقدام به کنترل و رصد محورهای مواصلاتی به صورت چند تیم رزمی و پوششی کردند تا در نهایت در نیمه های شب به یک دستگاه خودرو سایپا در محور روستایی میاندران- زهکلوت مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه راننده چراغ های خودرو را خاموش و با افزودن سرعت، سرنشین آن اقدام به شلیک به طرف ماموران کرد، بیان داشت: تکاوران نیز با هوشیاری و سرعت عمل بالا و با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک به طرف خودرو کردند و با توجه به برتری آتش ماموران، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۷۸۱ کیلو تریاک کشف شد.

سردار ناظری ضمن اشاره به اینکه در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که راه پاک کن مواد بود، توقیف شد،تصریح کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha