۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۵۲
کد خبر: 84632204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر امورخارجه عراق هم به کرونا مبتلا شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۵۲
کد خبر: 84632204
وزیر امورخارجه عراق هم به کرونا مبتلا شد

تهران-ایرنا- در حالی که مقام های بهداشتی عراق برای اولین بار طی ماه های اخیر از گسترش ابتلا کرونا و آمار مرگ و میر در کشورشان خبر می دهند، وزارت امور خارجه عراق امروز (یکشنبه) از ابتلای فواد حسین وزیر خارجه این کشور به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش امروز (یکشنبه) پایگاه خبری «المعلومة»، «احمد الصحاف»، سخنگوی این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: برخی خبرگزاری‌ها گزارش دادند که فؤاد حسین وزیر امور خارجه در نشست مشورتی وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب که در کویت برگزار شد، شرکت نکرده است که دلیل آن ابتلای او به ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه وضعیت سلامت فواد حسین خوب است و رو به بهبودی است، خاطرنشان کرد: وی در آینده نزدیک به کار و فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وزارت بهداشت عراق امروز در بیانیه‌ای وضعیت همه گیری و واکسیناسیون روزانه همه گیری کرونا در عراق را اعلام کرد که طبق آن ۵ هزار و ۵۸۲ مورد ابتلای جدید به کرونا، ۵ هزارو ۶۵۷ نفر بهبود یافته و  ۱۵ مورد مرگ ناشی از ویروس ثبت شده است. این افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها بازتاب گسترده ای در رسانه های عراقی داشته است.

این وزارتخانه همچنین تعداد دریافت کنندگان واکسن کرونا در  روز یکشنبه را ۳۵ هزار و ۸۸۴ نفر اعلام کرد.

تاکنون ۲ ملیون و ۲۰۳ هزار و ۳۶۵ نفر از عراقی ها به ویورس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد  ۲ ملیون و ۱۰۴ هزار ۹۹۳ نفر بهبود یافته و ۲۴ هزار ۳۷۶ نفر فوت شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha