۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84632631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی جدید در خراسان شمالی فعال می شود

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۶
کد خبر: 84632631
سامانه بارشی جدید در خراسان شمالی فعال می شود

بجنورد-ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: سامانه بارشی جدید از عصر فردا - سه شنبه- در استان فعال می شود که سبب بارش برف و باران خواهد شد.

هادی شیرازی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سامانه بارشی که از بعداز ظهر فردا در استان فعال می شود سبب وزش باد،گاهی باد لحظه ای شدید و بارش باران می شود و در ارتفاعات بارش برف و مه پیش بینی شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی افزود: این سامانه بارشی بیشتر در نیمه جنوبی استان بویژه در شهرستان اسفراین فعال است و با شدت کمتر در شهرستان های گرمه و جاجرم تاثیر خواهد داشت. 

وی تصریح کرد: برای امروز پایداری نسبی هوا در استان حاکم است و تا اواخر هفته جاری افزایش نسبی دما در ساعات روز به میزان ۲ تا چهار درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. 

شیرازی افزود: در شبانه روز گذشته اسماعیل آباد شهرستان اسفراین با کمینه دمای منهای هفت درجه سردترین و بیشینه دمای ۱۱ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بوده است. 

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: در این مدت کمینه دمای بجنورد منهای پنج درجه و بیشینه دمای آن هشت درجه سانتیگراد ثبت شده است. 

میانگین بارندگی در خراسان شمالی ۲۴۰ میلیمتر است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha