پیشکسوت فوتبال امارات: در برابر ایران گذشته‌ها را فراموش کنید

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال امارات با اشاره به حیاتی بودن نتیجه دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران گفت: نباید به تاریخ رقابت‌های ۲ تیم توجه کنیم زیرا این دیدار بسیار تعیین کننده وکلید حضور امارات در جام جهانی است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۱۹ امتیاز از هفت بازی صعود خود را به جام جهانی قطر قطعی کرده است و سه بازی ایران برابر امارات، کره‌جنوبی و لبنان تشریفاتی است.

تیم فوتبال امارات روز گذشته (یکشنبه) وارد ایران شد تا برای دیدار با تیم ملی فوتبال ایران تمرینات آماده‌سازی را انجام دهد. امارات در جدول گروه A مقدماتی جام جهانی با ۹ امتیاز از ۷ بازی در جایگاه سوم قرار دارد و به دنبال حضور در پلی اف است. کره‌جنوبی با ۱۷ امتیاز مدعی دیگر این گروه برای صعود مستقیم به جام جهانی به شمار می‌رود.

از هر گروه ۲ تیم به صورت مستقیم صعود می‌کند و تیم‌های سوم به مرحله پلی‌آف می‌روند. برنده پلی‌آف مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به مصاف تیم پنجم آمریکا جنوبی می‌رود.

حساسیت دیدار با ایران برای اماراتی‌ها موجب شده تا کارشناسان فوتبال این کشور نسبت به حیاتی بودن این بازی هشدار دهند. «محمد حسن» پیشکسوت فوتبال امارات در مصاحبه با نشریه «الاتحاد» با بیان اینکه امارات همچنان در مسیر صعود به جام جهانی قرار دارد اظهار داشت: ما روی کاغذ شانس صعود را داریم و نباید نگران باشیم. تیم باید برای کسب نتیجه تلاش کند و برای این کار باید تمام تمرکز خود را بر روی بازی با ایران بگذارد. 

این پیشکسوت فوتبال امارات با اشاره به باخت این تیم در دور رفت به ایران عنوان کرد: نباید به تاریخ رقابت‌ها توجه شود شرایط هر بازی فرق دارد. بازی ایران در آزادی برای ما حساس و با رقابت‌های دیگر تفاوت دارد. این بازی کلید حضور امارات در جام جهانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha