انقلاب اسلامی کابوس آمریکا و رژیم صهیونیستی است

تهران -ایرنا - فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه امروز راهبرد مقاومت به عنوان یک الگوی ثمربخش در جهان مطرح است، تأکید کرد: امروز آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی تنها کابوسی که با آن مواجه هستند، انقلاب اسلامی و صدور این تفکر و مقاومت و ایستادگی مردم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر تحت عنوان «جشن ملی ۱۴۰۰» اظهار داشت: بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به رغم همه تلاش ها و توطئه ها و فتنه‌گری های دشمنان، ضد انقلاب، منافقین و استکبار جهانی که تلاش می کردند انقلاب اسلامی را در همان روزهای اول متوقف کنند و در دهه اول آن را زمین‌گیر کنند، اما همه دنیا شاهد این هستند که این انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شده است که ثمره‌اش در اقصی نقاط جهان توسط مردم دلداده به انقلاب اسلامی مورد تایید قرار گرفته است.

وی گفت: راهبرد انقلاب اسلامی و نظریه مقاومت انقلاب اسلامی امروز به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای است که ملت‌های مظلوم آن را انتخاب می کنند و با بهره‌گیری از شیوه‌هایی که مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی در ادامه راه انقلاب و در مبارزه با استکبار پیش گرفتند، در مقابل استکبار و نظام سلطه بایستند و به پیروزی برسند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه علیرغم همه تلاش‌هایی که دشمنان انجام دادند که انقلاب اسلامی را با تحریم‌ها ذلیل و ضعیف کنند اما کشور ایران قوی است، خاطرنشان کرد: امروز جهان با یک ایران قوی مواجه است، با یک انقلاب اسلامی زنده و پویا و فراگیر مواجه است که سربلند، عزتمتد، مقتدر و رو به رشد است.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: امروزه از نظر علمی، دفاعی، موشکی، نانو، هسته‌ای و موضوعات پزشکی و دارویی به سطح بالایی رسیده ایم؛ امروز واکسن را خودمان تولید می‌کنیم و حتی می‌توانیم صادر کنیم و  امروز استکبار جهانی توانمندی‌های جمهوری اسلامی و ملت عزیز ما را پذیرفته است.

وی با بیان اینکه امروز راهبرد مقاومت به عنوان یک الگوی ثمربخش در جهان مطرح است، تأکید کرد: امروز آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی تنها کابوسی که با آن مواجه هستند، انقلاب اسلامی و صدور این تفکر و مقاومت و ایستادگی مردم است که انقلاب اسلامی را به عنوان الگو برای خود برگزیدند. در طول این ۴۳ سال روز به روز شاهد قد کشیدن انقلاب بودیم و روز به روز شاهد بالندگی انقلاب ایران اسلامی هستیم و به موازات آن روز به روز شاهد پذیرش شکست‌های پی‌درپی توسط ضد انقلاب منافقین استکبار جهانی بودیم و هستیم. آنها آنقدر از این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها عصبانی هستند که دنبال هر فرصتی میگردند که ضربه‌ای را به انقلاب اسلامی وارد کنند. 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: آنچه امروز مردم جهان شاهد آن هستند، انزوای روزافزون استکبار جهانی و آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی است درحالیکه، روابط جمهوری اسلامی ایران به ویژه با کشورهای همسایه به شدت در حال توسعه است.

سردار حسن‌زاده با تأکید بر اینکه حتما چشم‌اندازی را که رهبری در بیانیه گام دوم ترسیم کرده‌اند برای این ملت دست یافتنی است، عنوان کرد: این انقلاب با توجه به این مؤلفه‌های برترسازی که امروز انقلاب اسلامی با آن دست پیدا کرده است به پیش می‌رود.

** تشریح جزئیات برنامه‌های دهه فجر در تهران

وی در تشریح برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در تهران، گفت: شاهد ۳۵۰۰ جشن محله‌محور در مساجد و مدارس به مناسبت ده فجر خواهیم بود؛ ۱۰۰۰ مسجد، ۱۹۰۰ مدرسه و ۱۵۰۰ اداره و مراکز کارگری و سایر اقشار جشن پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برگزاری ۱۱۰ جشن میدانی را یکی دیگر از برنامه‌ها برای بزرگداشت دهه فجر اعلام کرد و گفت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه از دیگر برنامه‌های سپاه تهران به مناسبت ده فجر است و روز ۱۵ بهمن بزرگترین کاروان کمک مومنانه به میزان ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۳۱۳ سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا خواهد شد. 

وی ادامه داد: رژه موتوری توسط موتورسواران در تهران حد فاصل فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا سلام الله علیها در ۱۲ بهمن و اجرای برنامه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی در محل‌های آسیب دیده تهران به خصوص محله هرندی با حضور همه دستگاه‌هاو عملیات نور افشانی در بیش از هزار نقطه و محله همزمان با سر دادن ندای الله اکبر در شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های سپاه تهران به مناسبت ده فجر است. 

سردار حسن زاده در ادامه به برگزاری مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و گفت:  کتابی با عنوان «شاه دزد» است که مسابقه آن در سراسر تهران برگزار می شود و به ۱۱۰ نفر جایزه داده می شود. 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برنامه های ویژه فرهنگی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره سرود انقلاب را از دیگر برنامه ویژه دهه فجر اعلام کرد و گفت: در مسیر راهپیمایی ۸۰ ایستگاه فرهنگی برپا خواهد شد و در کنار آن جمع آوری کمک های مردمی برای استان های سیل زده را داریم.

** بزرگداشت سالروز تشکیل تیپ ۲۷ محمد رسول الله

وی ادامه داد: به مناسب ۱۷ بهمن سالروز تشکیل تیپ ۲۷ محمد رسول الله تهران توسط حاج احمد متوسلیان را داریم که توانست در دفاع مقدس به خوبی بدرخشد به همین مناسبت در ۱۷ بهمن بزرگداشت تشکیل این تیپ را خواهیم داشت تیپی که امروز به یک سپاه بزرگ به عنوان سپاه تهران بزرگ تبدیل شده و تکیه گاه انقلاب اسلامی است. 

سردار حسن زاده گفت: همه مراسم ها در تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دستور العمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا  برگزار می شود و در خصوص راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نیز تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم ، البته مراسم های مختلف در محلات و مساجد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دستور العمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha