۴۸۰ برنامه به‌مناسبت دهه فجر در امامزادگان مازندران برگزار می‌شود

ساری - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای ۴۸۰ برنامه به‌مناسبت دهه فجر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت که از جمله این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  اوقاف و امور خیریه مازندران ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه، نشست‌های بصیرتی، یادواره شهدای انقلاب، عطرافشانی ضریح امامزادگان، عطرافشانی قبور شهدا، محافل انس با قرآن کریم، آذین‌بندی امامزادگان، اجرای گروه سرود، دیدار با خانواده معظم شهدا و اهدای بسته‌های معیشتی را از جمله دیگر برنامه های این مناسبت معرفی کرد.

وی با اظهار این که دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای آن برای مردم است ، افزود : دهه فجر، دهه نمایش کارآمدی ، توانمندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر معاندان و مستکبران و بدخواهان این نهضت دینی و مردمی است.

حیدری از آذین بندی محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت : اماکن مقدس مازندران به پویش «پرچم افتخار» پیوستند و در هر بقعه متبرکه شاخص چندین پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز درآمده است.

وی برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جوار بقاع متبرکه را از دیگر برنامه های اوقاف مازندران طی دهه فجر معرفی کرد و افزود : همچنین به این مناسبت نمایشگاه کتاب در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری، امامزاده ابراهیم(ع) آمل و امامزاده بسمل(ع) رامسر برپا خواهد شد .

حیدری با اعلام این که مراسم یادواره شهدا مدفون در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل هم در ایام دهه فجر برگزار می‌شود ، برپایی محفل انس با قرآن را هم از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت که این برنامه در تمامی شهرهای استان و بقاع متبرکه شاخص مازندران با حضور قاریان بین‌المللی و قاریان ممتاز استانی برگزار می شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha