۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84633349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در چایپاره کشف شد

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰
کد خبر: 84633349
۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در چایپاره کشف شد

ارومیه- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۳۴ دستگاه استخراج و تولید ارز دیجیتال در چایپاره کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ ایرج حسن خانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت خبری مبنی  بر اینکه افرادی در سطح شهرستان چایپاره اقدام به ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و با بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی در بازرسی از محل، ۳۴ دستگاه ماینر به صورت فعال و متصل به شبکه برق شهری مشاهده و کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: کارشناسان ارزش ریالی ارز دیجیتال های کشف شده را ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ فرشباف افزود: در این رابطه تعداد یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی اظهار داشت: مبارزه با استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد و از مردم درخواست می کنیم چنانچه از فعالیت های غیر مجاز در این زمینه مطلع شدند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha