۲۲ طرح صنعتی و معدنی استان سمنان دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد

سمنان- ایرنا- رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت:  ۲۲ طرح صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر سه‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، علی تشنه دل روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ابراز داشت: با بهره‌برداری از ۲۲ طح صنعتی و معدنی استان به مناسبت دهه فجر برای حدود ۵۶۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
وی تصریح کرد: طرح های صنعتی و معدنی آماده افتتاح استان سمنان به مناسبت دهه فجر در زمینه های مختلف مانند تولید محصولات شیمیایی و پلاستیکی ، پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، ورق‌های فولادی و پروفیل، ریخته گری فولاد، فعالیت‌های بسته بندی، قطعات خودرو و دانه بندی مواد معدنی است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: طرح‌های صنعتی و معدنی آماده افتتاح به مناسبت دهه فجر مستقر در شهرستان‌های سمنان ، شاهرود، دامغان، گرمسار، آرادان، مهدیشهر و سرخه است.
به گزارش ایرنا، ۸۵۱ طرح در دو بخش عمرانی و سرمایه گذاری با سه هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در سراسر استان بهره‌برداری می‌شود.
در چهل سومین دهه فجر انقلاب در استان سمنان ۳۹۳ طرح عمرانی با ۶۶۶ میلیارد تومان بهره‌برداری و در بخش سرمایه‌گذاری نیز ۴۵۸ طرح با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha