سرمربی امارات: برای بُرد به مصاف ایران می‌رویم/ در بازی رفت بدشانس بودیم

تهران- ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال امارات گفت: در بازی فردا برابر ایران به دنبال پیروزی هستیم و می خواهیم ۳ امتیاز این بازی را به نام خود ثبت کنیم.

به گزارش ایرنا، «برت فن مارویک» عصر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران تاکید کرد:‌ در ابتدا به تیم ملی ایران و کادر فنی آنها بابت صعود به جام‌جهانی تبریک می‌گویم. در بازی فردا تیم امارات برای پیروزی به میدان می رود و قصد داریم با ارائه یک بازی خوب برنده این دیدار باشیم.

وی ادامه داد:‌ در بازی رفت و در دیدار خانگی بدشانس بودیم که یک بر صفر بازی را واگذار کردیم اما در تهران می خواهیم این نتیجه را جبران کرده و با برد زمین بازی را ترک کنیم.

همچنین «کایو» مهاجم تیم ملی امارات هم در این نشست خبری، گفت: تقابل با ایران یک فینال دیگر برای ماست. شانس رفتن به جام جهانی را داشته و به این رویا باور داریم. یک بازی داریم و تمام تلاش خود را برای موفقیت در این دیدار به کار می‌بندیم.

بازی تیم های ملی فوتبال ایران و امارات فردا و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برابر عراق صعود خود را به جام جهانی قطر قطعی کرده و دیدارهای این تیم برابر امارات (۱۲ بهمن) در ورزشگاه آزادی تهران، دیدار با کره جنوبی در ۴ فروردین ماه در سئول و جدال ایران با لبنان در ۹ فروردین در تهران به عنوان دیدار تشریفاتی به حساب می آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha