۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۱۰
کد خبر: 84633662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود یکهزار نفر دهه فجر در شهرستان نور شاغل می‌شوند

نوشهر - ایرنا - فرماندار نور از بهره‌برداری ۹۵ طرح عمرانی این شهرستان با اشتغالزایی ۹۰۶ نفر در دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایرنا ، علی شادمان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای بهره برداری از این ۹۵ طرح در بخش های عمرانی و تولیدی بالغ بر ۲۲۸ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت : این طرح ها شامل ۳۷ طرح برق رسانی و اصلاح شبکه ، ۳۲ طرح عمرانی در بخشداری ها و شهرداری ها ، پنج طرح مخابراتی ، چهار طرح در حوزه شبکه بهداشت و درمان  ، چهار طرح در بنیاد مسکن، سه طرح در حوزه بهزیستی ، حوزه امور آب منطقه ای و آب و فاضلاب، صنعت ومعدن و تجارت ، هلال احمر، ورزش و جوانان و دامپزشکی است.

فرماندار نور افزود: شاخص ترین طرح های عمرانی قابل افتتاح در این ایام کشتارگاه زربال با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی در بخش چمستان با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر، ۳۷ پروژه برق با حدود ۹ میلیارد تومان ، پنج طرح مخابراتی با هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، چهار طرح بهداشتی و درمانی با شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، واحدتولیدی دارویی پاسارگاد اسپروز در بخش چمستان با پنج میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان و احداث بازار ماهی رویان با چهار میلیارد تومان است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح با پیشبینی هزینه بالغ بر ۸۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: آغاز اجرای گاز رسانی به مناطق بالادست بخش مرکزی و بخش بلده با ۸۰۰ میلیارد تومان مهم ترین این طرح ها می باشد.

از ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن ماه ۵۷ که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود.
شهرستان نور با ۱۲۱ هزار نفر جمعیت در غرب مازندران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha