استاندار مازندران: انقلاب اسلامی روح آزادگی را در ملت‌های دربند بیدار کرد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران به مناسبت آغاز دهه پیروزی انقلاب اسلامی با صدور پیامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امروز به نماد و الگویی برای کشورهای ستمدیده، آزادیخواه و مستضعف تبدیل شده و روح آزادگی را در ملت‌های دربند بیدار کرده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، سیدمحمود حسینی پور در این پیام با تبریک ۱۲ بهمن روز بازگشت امام خمینی (ره) به کشور ، نوشت : در جهانی سرشار از بیداد و ستمگری و استبداد، مردی از جنس بیداری، شجاعت و عشق، عَلَم و بیرق آزادی خواهی و احیای اسلام ناب محمدی (ص) را برافراشت و بذر امید را در کشتگاه خاطر میلیون ها ایرانی مظلوم و دربند رژیم ستمشاهی کاشت.

وی افزود : در سایه رهبری های حکیمانه امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه )، با مشارکت مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و رشادت ها و جانفشانی های شهیدان والامقام، در سال ۵۷ از این بذر امید؛ نهالی سبز سربرآورد که در شاخساران پرامیدش، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی چله کرده بود و اندک اندک طی سال ها و دهه ها به درختی گلشن و تناور تبدیل شد که سایه اش، مامن و ملجاء آفتاب سوختگان ستم شاهی بود.

استاندار مازندران تصریح کرد : دهه فجر و پیروزی، که با ورود تاریخی امام راحل ( ره ) پس از ۱۵ سال تبعید به وطن به وقوع پیوست، سرآغاز زایش فتح الفتوحی جاودان در تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی شد و ۲۲ بهمن، روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با ایستادگی، مبارزه بی امان و سراسری امت اسلامی رقم زد.

وی افزود : تجلی درخشان حماسه و سرافرازی ملت ایران که غریو آزادی خواهی و استقلال طلبیشان در خاطر آزادگان و مستضعفین جهان طنین‌ انداز شد، امروز به نماد و الگویی برای کشورهای ستمدیده، آزادیخواه و مستضعف تبدیل شده و روح آزادگی را در ملت های در بند بیدار کرده است.

حسینی پور تاکید کرد : انقلاب اسلامی امروز در چله دوم از حیات گرانبار خود، در اوج غنا و پیشرفت قرار دارد و درسایه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی ) با اقتدار به سوی قله های متعالی پیشرفت در گام دوم خود گام بر می دارد.

وی افزود : چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی در حالی فرا رسید، که دشمنان، روز به روز از استحکام میثاق ملت با آرمان های امام (ره)، شهیدان والامقام و رهبری معظم انقلاب مایوس تر شده اند و ناامید از ثبات و پیشرفت و عزت و شکوه بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی، بدنبال ایجاد فاصله بین حکومت و مردم هستند و بر طبل توخالی تفرقه اندازی می کوبند.

استاندار مازندران نوشت : درود بر ملت بزرگ ایران اسلامی که با باور عمیق به ارزش های انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه در تمامی صحنه های صیانت از کیان نظام؛ همواره دشمنان زبون را در اجرای خدعه ها و نیرنگ های پوشالی خود مایوس می کند.

وی افزود : در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یاد و خاطره حضرت امام خمینی ( ره )، رهبر کبیر انقلاب و شهدای والامقام و گلگون کفن بویژه مرد میدان و عمل و فاتح دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ را گرامی می داریم و ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر به همه فجر آفرینان و مردم ولایتمدار و انقلابی مازندران، از آستان خداوند قادر متعال، توفیق و سربلندی روزافزون ملت بزرگ ایران اسلامی خاصه مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار مازندران را در پیمودن راه شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

حسینی پور پیامش را اینگونه پایان داد : انقلاب اسلامی در تداوم راه و دست یابی به اهداف متعالی خود نیازمند عملی کردن منویات رهبری معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است و در این مسیر بیش از هر چیز به اراده، توان و پویایی جوانان و نخبگان خود وابسته است که یقین دارم آن روزهای پرامید و سبز در سایه توانمندی ها و ظرفیت های داخلی تحقق می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha