جشنواره عکس «همدان در قاب انقلاب» برگزار می شود

همدان- ایرنا- رییس حوزه هنری استان همدان گفت: جشنواره عکس «همدان در قاب انقلاب» به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و با همت حوزه هنری و مشارکت شهرداری همدان برگزار می‌شود.

«محمدمهدی سماوات» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره عکس «همدان در قاب انقلاب» در ۲ بخش «حرفه ای» و «برگزیده مردمی» با موضوع جشن انقلاب در استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: جوایز بخش حرفه ای برای نفر اول۷۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۵۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۳۰۰ هزار تومان و در بخش  برگزیده مردمی نیز برای نفر اول ۵۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۳۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

رییس حوزه هنری استان همدان افزود: مهلت ارسال آثار تا ۲۷ بهمن ماه جاری بدون محدودیت سنی است و تعداد آثار ارسالی هر فرد حداکثر ۵ قطعه عکس تعیین شده است. 

سماوات تصریح کرد: نمایشگاه عکس گروهی برای آثار منتخب جمعی برگزار و گواهی شرکت در نمایشگاه اهدا خواهد شد و همچنین به عکس های منتخب برای نمایشگاه گروهی حق العکس داده می شود. 

به گفته او، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به دبیرخانه جشنواره حوزه هنری استان همدان واقع در خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین، حوزه هنری استان همدان و یا از طریق واتساپ به شماره ۰۹۰۱۸۳۲۲۰۲۶ ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha