۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84634310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در آبادان سه مصدوم داشت

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبر: 84634310
آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در آبادان سه مصدوم داشت

آبادان - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: آتش‌سوزی در یک واحد منزل مسکونی در آبادان سه مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان سید نادر نقیبی سه‌شنبه بیان کرد:این آتش سوزی ساعت ۸.۲۵ امروز در یک منزل مسکونی واقع در کوی کارگر آبادان، در پی تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ گزارش شد که ۲ دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که اقدامات تریاژ  و امداد بر بالین آنها انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در صحنه، توسط تکنسین‌های آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با بیان اینکه یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد توصیه کرد: شهروندان در زمان بروز حوادث ضمن حفظ خونسردی با شماره‌های امدادی تماس گرفته و با اعلام دقیق آدرس محل وقوع حادثه و تعداد مصدومان، ما را در  امدادرسانی سریعتر یاری کنید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان نیز گفت: با گزارش حادثه آتش سوزی یک واحد منزل مسکونی در کوی کارگر آبادان به سامانه ۱۲۵، بلافاصله ۲ گروه عملیاتی مهار آتش و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مجید فرهانی افزود: با سرعت عمل بالای آتش نشانان، مصدومان این حادثه از منزل خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی ادامه داد: دلیل وقوع این حادثه در دست بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha