۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰
کد خبر: 84634315
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ریزش برف مدارس استان همدان در نوبت بعدازظهر را به تعطیلی کشاند

همدان- ایرنا- سرپرست اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مدارس سراسر استان در تمامی دوره های تحصیلی به علت بارش برف در نوبت بعد از ظهر خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، «مهدی جلیلی» افزود: به علت ریزش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، مدارس سراسر استان در تمامی دوره های تحصیلی در نوبت بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه تعطیل اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش های دانش آموزان به صورت مجازی و غیرحضوری در شبکه شاد دنبال خواهد شد.

جلیلی اظهار داشت: شهروندان به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا می توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از کانال آموزش و پرورش استان در پیام رسان سروش به آدرس  hamdednews@  دریافت کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفت: با ورود یک سامانه بارشی که امشب از سمت جنوب غرب وارد آسمان استان می شود، کمینه دمای هوا در بیشتر نقاط استان چهار تا ۶ درجه سانتی‌گراد افزایش می یابد.

«محمدحسن باقری شکیب» افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری، و همراه با بارش باران و ریزش برف پیش‌بینی می‌شود.

حدود ۳۰۷ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان همدان تحصیل می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha