۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84634316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ذات دستاوردهای انقلاب عدالت در ابعاد مختلف آن است

سنندج- ایرنا-نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ذات دستاوردهای انقلاب عدالت در ابعاد مختلف آن یعنی عدالت اجتماعی، اقتصادی و بهره گیری از امکانات و مخالفت با ظلم و مقاومت در برابر ظالم است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در آیین نمادین گلبانگ انقلاب که در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: عدالت یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و بی شک عدم عدالت در هر زمینه ای بیشتر از هر چیز دیگری انسان را آزار می دهد لذا در شکل گیری انقلاب مردم طالب عدالت بودند.

وی عقلانیت را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: قوه تفکر، انسان را وادار می کند که تحت سلطه استکبار نباشد و میهن دوستی، پیشرفت و افتخار به استقلال کشور، ثمره عقلانیت است، امروز کشور ما با وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات فراوان در زمینه‌های مختلف با پیشرفت های خوبی مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان معنویت را یکی از دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالاتر از سایر دستاوردها دانست و گفت: این دستاورد بزرگ به برکت شکل گیری نظام اسلامی بدست آمده است.

وی از همه آحاد جامعه وبویژه دانش‌آموزان خواست حول سه محور عقلانیت، عدالت و معنویت مطالعه کرده و به آن عمل کنند.

همزمان با فرا رسیدن ۱۲ بهمن و آغاز دهه مبارک فجر، گلبانگ چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همگام با سراسر کشور در مدارس استان کردستان طنین انداز شد.

از ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی (ره) تا ۲۲ بهمن ۵۷ که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود، امسال چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.

استان کردستان بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha