۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 84634678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سلماس: دهه فجر، مدال افتخار ملت انقلابی ایران است

ارومیه - ایرنا - امام جمعه سلماس گفت: دهه فجر، یادآور خاطرات شیرین دوران پیروزی انقلاب اسلامی و مدال افتخاری بر سینه ملت انقلابی ایران است.

حجت الاسلام سیدابراهیم طباطبایی روز سه شنبه در مراسم نواختن زنگ انقلاب در سلماس با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: از جمله موضوعاتی که ضرورت دارد در چنین ایامی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد، دستاوردهای داخلی، منطقه ای و بین المللی انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه پس از پیروزی است.

وی افزود: مدیران ادارات و نهادهای دولتی وظیفه دارند دستاوردهای انقلاب اسلامی را از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها به سمع و نظر مردم برسانند تا مردم با این پیشرفت ها آشنا شوند.

وی با اشاره به گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بیان کرد: خدمت، مجاهدت، تلاش، وحدت، توسعه و پیشرفت از جمله اهداف و انگیزه‌های انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه سلماس با اشاره به این‌که دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین رویکرد امام راحل است، گفت: امروز برای انتقال آموزه های انقلاب اسلامی به نسل جدید وظیفه سنگینی بر عهده داریم و کسانی که انقلاب و دفاع مقدس را تجربه کرده اند، باید آن دوران را روایت گری کنند.

به گزارش ایرنا، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده است که در طول این مدت برنامه های مختلفی در استان ها و شهرستان های مختلف کشور برگزار می شود.

شهرستان سلماس با ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha