انقلاب اسلامی منشا عزت و پیشرفت برای ملت ایران بود

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه جوانرود، انقلاب اسلامی را منشا عزت، اقتدار و پیشرفت و تعالی کشور دانست و گفت: این انقلاب نعمتی بزرگ از طرف خداوند متعال برای مردم ایران بود و باید همه ایرانیان نسبت به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره احساس مسوولیت کنند.

به گزارش ایرنا؛ ماموستا مُلا «احمد فخری» روز سه‌شنبه در دیدار مسوولان شهرستان جوانرود به مناسبت دهه مبارک فجر با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: راه عزتمند امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب پس از ۴۳سال روز به روز در حال گسترش است و این امر نشان دهنده حقانیت این مسیر می‌باشد.

فرماندار جوانرود نیز در این جلسه با اشاره به توسعه و پیشرفت این شهرستان در دوران پس از انقلاب اسلامی گفت: امروز نیز در دورترین نقاط شهرستان شاهد ارائه خدمات شایسته هستیم که این خود بیانگر عمق توجه نظام به مردم این منطقه است.

«رستگار یوسفی» به اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان جوانرود اشاره کرد و افزود: امسال ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار جدایی از منابع داخلی ادارات به این شهرستان اختصاص یافته که نسبت به سرانه شهرستان رقم بسیار مناسبی است.

وی اظهار داشت: در سایه امنیت پایدار و تلاش و پیگیری های مسئولان شهرستان ۵۵ پروژه عمرانی، اشتغالزایی، کشاورزی و بهداشتی با اعتبار ۱۰۶ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان جوانرود افتتاح و به بهره برداری می رسد.

زنگ انقلاب  در مدارس جوانرود نواخته شد

فرماندار جوانرود همچنین در مراسم نواختن زنگ انقلاب با بیان اینکه یوم الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت ایران بود، گفت: این انقلاب مردم را از ظلم و ستم دوران ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی نجات داد و استقلال را در تمام عرصه برای ملت به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامی منشا عزت و پیشرفت برای ملت ایران بود

یوسفی با تاکید بر آشنایی نسل جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهارداشت: انقلاب اسلامی علاوه بر دستاوردهای داخلی در بیداری اسلامی در بین کشورهای منطقه نیز بسیار تاثیرگذار بوده و الگویی برای سایر کشورهای جهان شد.

وی یاد آور شد: انقلاب اسلامی منشا عزت،  افتخار، پیشرفت و توسعه کشور در تمام عرصه ها شد.

رژه ناوگان تاکسیرانی جوانرود به مناسبت دهه مبارک فجر 

همزمان با فرا رسیدن ۱۲ بهمن و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی رژه ناوگان تاکسیرانی شهر جوانرود برگزار شد.

در این مراسم جمعی از تاکسیرانان شهر جوانرود در حرکتی نمادین به منظور تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی مسیر میدان مولوی تا میدان قلعه را پیمودند.

پخش سرودهای انقلابی و اهدای گل به تمثال مبارک امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انقلاب اسلامی منشا عزت و پیشرفت برای ملت ایران بود

نمایشگاه عکس و پوستر فجرآفرینان در جوانرود گشایش یافت 

همچنین در اولین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس و پوستر فجر آفرینان با عنوان «دست های پنهان» با حضور مسوولان در کتابخانه امام خمینی شهر جوانرود گشایش یافت.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ قطعه عکس و پوستر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به نمایش گذاشته شده است.

«مسعود قادری» افزود: این نمایشگاه به مدت سه روز از ۱۲ تا ۱۴ بهمن برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی اظهار داشت: نمایشگاه یاد شده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امورایثارگران، بسیج هنرمندان سپاه ناحیه جوانرود، فرهنگی تیپ تکاور انصار الرسول (ص) و اداره کتابخانه های عمومی جوانرود برگزار شده است.

انقلاب اسلامی منشا عزت و پیشرفت برای ملت ایران بود

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha