۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84634719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه‌های دهه فجر کلاله برای ۲۳۲ نفر شغل ایجاد می‌کند

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار کلاله گفت: همزمان با دهه فجر ۲۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۲ هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که در نتیجه ۲۳۲ جوان جویای کار صاحب شغل خواهند شد.

به گزارش ایرنا، فرهاد شیبک روز سه‌شنبه در نشست خبری اظهارداشت: از مجموع این پروژه‌ها، ۴۳ پروژه عمرانی با اعتبار هزار و ۲۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و ساخت ۳۰ پروژه با اعتبار ۹۷۱ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این دهه ۲۰۰ پروژه اقتصادی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید و از طریق آن ۲۱۹ نفر صاحب شغل خواهند شد.

فرماندار کلاله گفت: درمانگاه تامین اجتماعی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و پروژه مقاوم سازی ۵۳۸ خانه روستایی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، مزرعه گردشگری با اشتغال‌زایی ۱۰ نفر و اقامتگاه بوم‌گردی با اشتغال زایی سه نفر از مهمترین پروژه‌های اقتصادی و عمرانی قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر است.

شیبک با گرامیدشت دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: مدیران با بهره گیری از توانمندی‌های خود در مسیر جهاد تبیین به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کلاله نیز در این نشست بیان کرد: مسیر انقلاب اسلامی به‌وسیله رسانه شروع شد و در آن زمان کلام و هدف امام راحل توسط رسانه‌ها به گوش مردم رسید.

حجت الاسلام کوهستانی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر ۴۰۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی و اجتماعی با محوریت امید آفرینی و مردم محور در کلاله اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن جنگ رسانه و تهاجم فرهنگی را شروع کرده از رسانه‌ها خواست در مسیر جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی کنند.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha