مسابقه مهرواره هنری سرزمین من ایران در البرز فراخوان داد

کرج - ایرنا - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای مسابقه « مهراوه هنری سرزمین من ایران» فراخوان داد.

ندا ساعی، کارشناس هنری کانون البرز روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اهمیت انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل امروز جامعه و تقویت  هویت ایرانی- اسلامی و حس وطن دوستی گفت:  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان، تلاش دارد تا  به درستی از «هنر» برای انتقال این مفاهیم به کودکان و نوجوانان بهره برده و ضرورت آشنایی نسل امروز با انقلاب اسلامی و دهه فجر را با زبان هنر تببین کند.
وی افزود:  با برگزاری مهرواره هنــــــری « سرزمین من ایران» ضمن آشنایی کودکان و نوجوانان  با این ارزش ها، زمینه‌ای برای تقویت حس خودباوری و شناخت توانمندی های آن‌ها را   فراهم خواهیم آورد.
ساعی ادامه داد: این مهرواره با موضوعات مختلفی از جمله  نام‌های ماندگار سرزمین من ایران،آداب و رسوم سرزمین من ایران،جاذبه‌های طبیعی و گردشگری سرزمین  من ایران و قهرمانان سرزمین من ایران آثار کودکان و نوجوانان در قالب های نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفالگری و مجسمه سازی را دریافت خواهد کرد.
وی ادامه داد:  دختران و پسران هفت  تا ۱۷ ساله استان البرز و اعضای ارشد انجمن های هنری کانون استان در انتخاب تکنیک و قطع آثار آزاد  می توانند تا روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ آثار خود را به دبیرخانه این مهرواره واقع در البرز در  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طبقه اول، واحد هنری ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha