۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84634739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بانه: دفاع از مظلوم سر لوحه کار انقلاب اسلامی ایران است

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان بانه گفت: در هر جای جهان اگر مظلومی مورد ظلم واقع شود جمهوری اسلامی ایران بدون توقع از او دفاع می کند بنابراین دفاع از مظلومان سرلوحه کار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل رستم پور روز سه شنبه در مراسم اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز دهه فجر در میدان شهید سلیمانی بانه ضمن تبریک به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب مظلومان است و عدم وابستگی به کشورهای شرق و غرب و کشورهایی که خود را سردمدار دنیا می دانند از دیگر افتخارات مهم نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه در پیروزی انقلاب نقش داشتند افزود: شهرستان مرزی بانه نیز با تقدیم ۲ هزار و ۳۰۰ شهید، آزاده و جانباز دین خود را به انقلاب ادا کرده است.

بیانیه گام دوم انقلاب دانش آموزان و جوانان را خطاب قرار می دهد

فرمانده سپاه شهرستان بانه نیز در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان شهید قادر خان زاده با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، دانش آموزان و جوانان را خطاب قرار می دهد، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها وابسته بودیم و کشور زیر چکمه سربازان کشورهای مختلف قرار گرفته بود مردم ایران قبل از انقلاب از حقوق اولیه انسانی هم محروم بودند و کشور هم در همه عرصه ها به کشورهای استعماری وابسته بود و نظامیان حق نداشتند خارج از چهارچوب ها و آموزش هایی که به آنها یاد داده بودند عمل کنند.

سرهنگ فرهاد امری اظهار داشت: پیروزی انقلاب ریشه در آموزه های دینی ملت ایران داشت و با شعارهای انقلابی و عمل به ان، عملا دست دشمن از کشور قطع شد.

وی با بیان اینکه انفجار نور در کشور ما اتفاق افتاده است ادامه داد: رمز ماندگاری انقلاب این است که مردم به آرمان های انقلاب همچنان باور دارند و به آنها متکی هستند.

فرمانده سپاه شهرستان بانه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری بر جهاد روشنگری تاکید دارند چراکه جنگ امروز جنگ افکار است و این فکر را به جوانان تزریق می کنند که دیگران از ما بهتر هستند و پیشرفت های ما را کم و ضعف های ما را بزرگ جلو می دهند و هدف دشمن مایوس کردن جوانان است.

اتحاد، هوشیاری و استکبار ستیزی رمز پیروزی انقلاب است

رییس آموزش و پرورش شهرستان بانه نیز در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان شهید قادر خان زاده با اشاره به اینکه امام راحل (ره) ۲ واقعه بسیار بزرگ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله را رهبری کردند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سربلندی و سرافزاری را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

اقبال صالحی اضافه کرد: پیروزی در جنگ تحمیلی هشت ساله با عراق که همه قدرت های بزرگ جهان از رژیم بعثی حمایت می کردند هم از مهمترین وقایعی بود که بنیان گذار کبیر انقلاب آن را با پیروزی رهبری کردند.

وی اظهار داشت: مردم ایران با وحدت و یکپارچگی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و به مردم جهان نشان دادند که وحدت و یکپارچگی رمز پیروزی در همه مسائل است هوشیاری و روحیه استکبار ستیزی مردم ایران یکی دیگر از رمزهای پیروزی انقلاب ایران اسلامی بود.

همزمان با نخستین روز از این ایام الله دهه فجر در شهرستان مرز بانه برنامه هایی مانند اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران، گلباران تمثال امام خمینی (ره)، رژه خودرویی در میدان شهید سلیمانی و نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان قادر خانزاده برگزار شد.

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر ۶۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتبار ۶۶۵ میلیارد ریال نیز در شهرستان بانه به بهره برداری می رسد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha