حجت اسلام محمد مهدی شریف تبار روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در بابل افزود: غرب مازندران به علت گردشگر پذیر بودن و گرانی زمین ها، کمبود هایی در کانون های فرهنگی اعم از دارالقرآن ، خانه عالم و مراکز فرهنگی ارد که در تلاش هستیم با بهره گیری از تمام ظرفیت ها این مشکل را برطرف شود.
وی افزود: جلساتی که با خیرین در این حوزه برگزار شد اعلام آمادگی کرده اند که در این بخش ورود کرده و کاستی ها را جبران کنند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه خیرین در غرب مازندران اعلام آمادگی کردند تا زمینی در اختیار این سازمان قرار بدهند ، سازمان مرکزی تبلیغات اسلامی نیز و اختصاص اعتبارات ملی به توسعه کانون های فرهنگی در غرب استان توجه جدی خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تجربه نشان داد هر کجایی که از ظرفیت مردمی برای پیشبرد برنامه های فرهنگی که نتیجه آن به خود مردم برمی گردد ؛ مشارکت خوبی داشته و به نتیجه مورد نظر نیز م دست می یابیم.
شریف تبار اظهار داشت: یکی از برنامه های سازمان تبلیغات در گام دوم انقلاب اسلامی این است که از ظرفیت مردم در طرح های فرهنگی و حتی زیرساختی سازمان تبلیغات استفاده کنیم.
وی گفت: به رغم مشکلات و محدودیت ها ، نظام جمهوری اسلامی در طی سال های پس از انقلاب دستاورد ارزشمندی در ابعاد علمی ، آموزشی و عمرانی از خود به یادگار گذاشته است که این ایام فرصت مناسبی است که این عملکردها برای مردم تشریح شود.
شریف تبار بیان کرد: اولویت سازمان تبلیغات در طرح های عمرانی اعم از مراکز قرآنی و خانه های عالم، تکمیل طرح های نیمه تمام است که تلاش می کنیم در این بخش گره گشایی های لازم انجام شود.
ساری- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: کمبود کانون های فرهنگی در غرب استان در دوره جدید مدیریتی جبران می شود.
اخبار مرتبط
-
تجمع اعتراضی اقدامات ضد انسانی علیه مردم یمن در ساری برگزار شد
ساری - ایرنا - شهروندان مرکز مازندران و نمازگزاران حاضر در نماز جمعه ساری به منظور حمایت از…
-
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران به نماینده ولی فقیه در استان معرفی شد
ساری- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز چهارشنبه با حضور در دفتر ولی فقیه در مازندران…
-
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: مردم باید خیر و مجاهدت تبلیغات اسلامی را حس کنند
ساری- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: کار و فعالیت در سازمان تبلیغات اسلامی بسیار…
نظر شما