۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۸
کد خبر: 84634860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار آبدانان: خبرنگاران را جزیی از حلقه مدیریتی شهرستان می دانم

ایلام- ایرنا - فرماندار آبدانان گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم و مورد وثوق جامعه هستند و من آنها را جزیی از حلقه مدیریت اجرایی شهرستان می دانم.

به گزارش ایرنا، یدالله حاتمی در جمع اصحاب رسانه آبدانان اظهار داشت: اصحاب رسانه زبان گویای مردم و رُکن رکین جامعه بوده و در شاخص های توسعه ، اصلاح فرآیندها و کسب موفقیت های اجرایی کشور سهم بسزایی را ایفا می کنند.

وی همه مدیران دستگاه های اجرایی را به مساعدت جدی با خبرنگاران موظف کرد و افزود: اصحاب رسانه ، مسوولان ادارات ، سازمان های اداری و آحاد مردم باید در نهایت اتحاد و همدلی و دوری از اختلاف تمام توان خود را بکار گیرند تا در فضایی آرام و مناسب زمینه ترقی و توسعه در شهرستان مهیا شود.

فرماندار آبدانان با تشریح فعل و انفعالات ملی، منطقه ای و جهانی اظهار کرد: با همت رییس جمهوری موانع همکاری های همه جانبه با همسایگان رفع شده و این اقدامات اثرگذار آینده امیدآفرینی برای انقلاب اسلامی رقم زده است.

حاتمی اقرار آمریکا به ناکامی در سیاست های ضد ایرانی را نشانه مقاومت مردم و هدفمندی اهداف کلان نظام دانست و یادآور شد: تمامی توان و تلاش دولت سیزدهم رفع معضلات موجود کشور و ایجاد گشایش چشمگیردر معیشت مردم است.

وی میزان تحقق اعتبارهای سالجاری شهرستان را ۴۰ درصد عنوان کرد و گفت: در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ۱۰ طرح عمرانی ، اقتصادی و آموزشی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در شهرستان آبدانان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار آبدنان از تغییر و تحول در مدیریت های اجرایی شهرستان تحت مدیریت خود خبر داد و گفت: هدف از انجام این تحولات ، ایجاد تنوع و نشاط در ادارات دولتی، ارتقاء کمی و کیفی خدمات عمومی و استفاده درست و منطقی از نیروهای متخصص و متعهد انسانی است و با دقت بیشتر و شیب آرام دنبال خواهد شد.

حاتمی از همه عناصر فرهنگی، جریان های سیاسی، فعالان اجتماعی و تشکل های مردمی دعوت کرد تا با مشارکت و هم افزایی و کار جهادی غبار مُزمن محرومیت را از سیمای آبد آنان بزداییم.

به گزارش ایرنا ، در این نشست صمیمی که با حضور همه خبرنگاران و مدیران کانال های مجازی در دفتر فرماندار آبدانان تشکیل شد، اصحاب رسانه مسائل و مشکلات موجود شهرستان آبدانان در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ، اشتغالزایی جوانان، عدم پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی، تعطیلی شهرک صنعتی، مشکلات شهرداری ها، مشکلات پس از سیل مورموری و استمهال وام های دامداری و کشاورزی، موضوع بیکاری و مهاجرت جوانان مطرح و خواستار پیگیری شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha