۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84635187
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس:مدیریت جهادی چالش‌های کشور را از میان برمی‌دارد

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیریت جهادی دولت سیزدهم و همراهی مجلس انقلابی امید می‌رود چالش‌های کشور که بیشتر در حوزه اقتصادی و فرهنگی است از میان برداشته شود.

قدرت‌الله حمزه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم به عنوان سربازان ولایت، کمبودهای را جبران می‌کنند و مردم به طور کامل شیرینی دستاوردهای انقلاب اسلامی را می‌چشند.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و نمادین در ایران، منطقه و جهان دانست به طوری که رهبر کبیر انقلاب اسلامی از این انقلاب با عنوان معجزه قرن و انفجار نور یاد کردند.

حمزه ادامه داد: در همین راستا دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون است.

این نماینده مجلس یازدهم، دستاوردهای نظامی و دفاعی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دانشمندان کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به دانش بومی و امکانات داخلی و با وجود تحریم‌های ظالمانه، صنعت دفاعی و نظامی کشور را از سطوح پایین آغاز کردند و توانستند به موفقیت‌های بیشماری در سطح بین‌المللی دست یابند.

حمزه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار ملی و خودباوری تبدیل به الگویی برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: دشمن درصدد ترویج ناامیدی به ویژه در نسل جوان است اما ما می‌توانیم با حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شویم.

به گزارش ایرنا، برگزاری مراسم غبارروبی گلزار و میثاق با شهدا، افتتاح طرح‌های عمرانی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری ویژه برنامه‌های ورزشی و هنری و حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهم‌ترین ویژه برنامه‌های دهه فجر در استان به‌شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha