امام جمعه موقت تهران: بندگی خدا امام خمینی (ره)را عزیز کرد

مشهد-ایرنا- امام جمعه موقت تهران گفت: عزت امام خمینی (ره) مرهون بندگی خدا بود او در برابر هواها و هوس‌ها ایستاده بود به همین دلیل در برابر شیطان و آمریکا و در هشت سال دفاع مقدس هم مقابل همه دنیای استکبار ایستاد.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد سه‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در رواق امام خمینی(ره)حرم مطهر رضوی افزود: میزان عزت ما را رابطه با خدا تعریف می کند. هر کس که عزت در دنیا و آخرت را می‌خواهد خدا را اطاعت کند این مسیر عزت است.

وی ادامه داد: ملت ایران در سایه ارتباط با خدا عزیز شدند و در مقابل شاه که ژاندارم منطقه بود ایستادند و در جنگ تحمیلی در مقابل قدرت‌های شیطانی و همه دنیای زور ایستادند و عزیز شدند و عزت امروز دستاورد ایستادگی و مقاومت دیروز است.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که امام(ره) تمام عزت خود را در سایه بندگی خدا به دست آورد افزود: مقام معظم رهبری نیز تمام عزت خود را مرهون بندگی خدا می‌داند. شهید سلیمانی هم عزیز بود چون بنده خدا بود اگر بنده خدا نبود برای رسیدن به مقام شهادت سر از پا نمی شناخت.

ابوترابی فرد افزود: امروز مردم یمن نیز که هشت سال است در محاصره همه قدرت‌ها قرار دارند در اوج عزت هستند و این دستاورد بندگی خداست چرا که ما به میزان بندگی در برابر خدا عزیز هستیم.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم بر اقتدار ملت ایران افزوده شود همه باید تلاش کنند بنده خدا باشند هر قدر در مسیر بندگی قدم برداریم راه برای افزایش عزت و اقتدار ملت در دنیا و آخرت افزوده می‌شود. عزت به استقامت در راه خداست و ایستادگی در صراط مستقیم ما را عزیز می‌کند و ضعف در برابر مستکبران به معنای ذلت است  و هیچ ملتی با ضعف در برابر ظالم به عزت دست نیافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha